Gå til innhold

26åring På leiting etter mistress, femdom, Slave Helt ny


sub26

Anbefalte innlegg

26 år ung mann ser bra ut...Søker etter ei DRONNING som jeg kan ha et cuckhold forhold til, jeg har ville dette i år. Jeg kan ta hånd om husarbeidet hennes etter hun har låst kuken min, massere føttene hennes etter hun har vært ute å gått, og hvis hun føler jeg har gjort noe galt så aksepterer jeg straff, jeg kan sove hvor det passer deg at jeg skal. Jeg kan gjøre alt på kommando og er åpen for det meste. Jeg trenger ei jeg kan hengi meg til som kan spytte meg i fjeset vist jeg forsnakker meg. Forholdet er basert på din nytelse på den måten du ønsker det men at jeg gjerne ydmykes også.. Du Jeg har også fast inntekt og kan betale for meg ved innflyttelse.\bidra økonomisk. Er veldig seriøs i å finne ei voksen dame som bor alene eller med andre kanskje. Jeg er pålitelig, stille, snill, kun seriøse henvendelser. Jeg kommer gjerne på besøk og kan forveksle bilder om ønskelig. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...