Gå til innhold

Vellykket møte med mann fra Cuckold.no


Foggen

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne fortelle kort om et vellykket møte med en mann vi møtte her inne, og håpe at andre kan få glede av det:-)

 

Dette skjedde onsdag for under en uke siden på et hotell i Ålesund. Vi har pratet med denne karen en stund, fått et godt inntrykk av han, og tidligere avtalt et par møter som aldri har passet på den ene eller andre måten.

 

Det skal sies at selv etter dette møtet vet vi fortsatt ikke navnet på denne personen, alt foregår veldig anonymt, noe vi synes er litt spennende. Fokuset er god sex for min kone og ingenting annet. Vi avtalte at min kone skulle komme og banke på døren hans kl12, men jeg ventet i bil i nærheten. Hun ble tatt i mot på en hyggelig måte, og uten videre prat begynte de å rote, ta på hverandre og kle av hverandre. Hun ble plassert på kanten av sengen og invitert til å suge han, noe hun ivrig satt i gang med. Til vår (kanskje helst min) store glede var denne karen en del større enn meg (nå er jeg også over gjennomsnittet, så han her hadde mer enn nok kuk til å virkelig fylle min ganske så nette kone). Min kone og inviterte hadde fått beskjed av meg om at jeg ville ha bilder, og kameraet ble tatt i bruk med en gang. Fantastisk å se bilder av min kone med en stor kuk i munnen sin. Etter litt suging, fingring og slikking, ble min kone lagt på siden for å suge han til han sprutet i fjeset hennes. Deretter fikk min kone mer stimulerende behandling før hun ble pult i alle mulige stillinger, og han til slutt kom inni henne bakfra. Min kone kledde så på seg og sa takk for seg før hun kom nypult tilbake til en i overkant kåt ektemann! Det hele tok ca.45 min og alle parter involvert var strålende fornøyd! Med andre ord, en herlig vanlig onsdag!:-)

 

Mvh

Foggen og Frue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 10 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...