Gå til innhold

Hytteknull??


Gard

Anbefalte innlegg

Vi har blitt invitert på hytta til konas knullevenn som foreslår pinsen sammen for het sex og konebytte. Jeg er betenkt da jeg ikke tenner særlig på tanken av å knulle kona hans. Videre er jeg skeptisk til at det fort blir styr med følelser og lignende.

 

Vi er lykkelig gift men jeg nyter at kona har sexuell omgang med andre menn, med min tillatelse. Jeg kjenner på sjalusien for å få oppleve den sterke sexuelle spenningen og nyter konas sidesprang like mye som henne. Jeg elsker å kjøre kuken hardt inn i fitta til kona som nettopp er fylt med annen manns sæd og som er kjempe våt.

Ber om råd…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ditt dilemma. Jeg var i samme situasjonen på Adam & Eva engang. Vi endte opp med et annet par. Min kjære og han tennte på hverandre som bare det, og hun tennte på meg, men jeg tennte overhodet ikke på henne. Jeg burde selvfølgelig ha stoppet dette før vi var nakne i senga alle sammen.

Jeg tenner mest på at min kjære har sex uten at jeg er tilstedet. Elsker å knulle henne etterpå, men det å finne et par hvor alle har lyst på hverandre er ikke lett. Vi har lett i årevis, men ikke funnet det ennå.

Derfor er det best for oss i hvertfall å ha sex med andre alene.

Fortell din kone at du ikke tenner på den andre kvinnen og kom en unnskyldning om at dere ikke kan.

Din kone blir sikkert bare glad for å høre at du ikke er ute et et nummer for enhver pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...