Gard Skrevet 6. juni 2011 Share Skrevet 6. juni 2011 Vi har blitt invitert på hytta til konas knullevenn som foreslår pinsen sammen for het sex og konebytte. Jeg er betenkt da jeg ikke tenner særlig på tanken av å knulle kona hans. Videre er jeg skeptisk til at det fort blir styr med følelser og lignende. Vi er lykkelig gift men jeg nyter at kona har sexuell omgang med andre menn, med min tillatelse. Jeg kjenner på sjalusien for å få oppleve den sterke sexuelle spenningen og nyter konas sidesprang like mye som henne. Jeg elsker å kjøre kuken hardt inn i fitta til kona som nettopp er fylt med annen manns sæd og som er kjempe våt. Ber om råd… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 7. juni 2011 Share Skrevet 7. juni 2011 Jeg ser ditt dilemma. Jeg var i samme situasjonen på Adam & Eva engang. Vi endte opp med et annet par. Min kjære og han tennte på hverandre som bare det, og hun tennte på meg, men jeg tennte overhodet ikke på henne. Jeg burde selvfølgelig ha stoppet dette før vi var nakne i senga alle sammen. Jeg tenner mest på at min kjære har sex uten at jeg er tilstedet. Elsker å knulle henne etterpå, men det å finne et par hvor alle har lyst på hverandre er ikke lett. Vi har lett i årevis, men ikke funnet det ennå. Derfor er det best for oss i hvertfall å ha sex med andre alene. Fortell din kone at du ikke tenner på den andre kvinnen og kom en unnskyldning om at dere ikke kan. Din kone blir sikkert bare glad for å høre at du ikke er ute et et nummer for enhver pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 7. juni 2011 Share Skrevet 7. juni 2011 er enig med iorna med dette, hvis det ikke føles rett..ikke gjør det enkelt og greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gard Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 7. juni 2011 Takk for gode svar. Har nå takket pent nei til tur på hytta i pinsen. Blir kanskje tur på hytta med kona, knullevennen og meg fredag til lørdag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.