Gå til innhold

Min første gang som bull


JvC72a

Anbefalte innlegg

Min første gang som Bull

 

Min første gang som Bull var ikke planlagt, og heller ikke et formet av et tidligere ønske om å være eller bli Bull. Det bare ble slik. Hendelsen dro meg inn i denne verdenen, og jeg har aldri klart å forlate den.

 

Som så mange andre historier, sanne eller usanne, skjedde det i et boblebad. Men la oss ikke opp rett dit. For at du skal forstå hvordan jeg opplevde det, og hvorfor jeg siden har fortsatt, må du skjønne hvor jeg kom fra.

 

Gjennom hele mitt liv har jeg prøvd mye. Jeg har reist og bodd mange plasser. Alltid drevet av lysten på å oppleve nye ting. Jeg har blant annet en del utenlandsoppdrag i forsvaret bak meg. I 1998 var jeg 26 år gammel og bodde i en større by i Norge. Jeg hadde hevet meg på skole for å studere litt mer, og bodde derfor i kjelleren til et veldig koselig par som var blitt gode venner av meg og min daværende kjæreste. På denne tiden hadde de ingen barn og jeg var like mye opp hos dem, som nede i kjelleren. Jeg har aldri fryktet samtaler av alle slag, og heller ikke lagt skjul på mine mange sider. Så du kan si de kjente meg vel. Ved noen anledninger hadde hennes mann blitt massert av min kjæreste som var både dyktig og søt.

 

Jeg tror det var en november dag de spurte om jeg ville bli med på hytten de disponerte på fjellet. Jeg hadde vært der før sammen med dem og visste således at det var både en flott hytte og plass. Jeg takket selvsagt ja, og på fredagen satte vi oss i bilen alle fire. Turen, som var på 3 timer var til dels kjedelig. Ikke så mye på grunn av selskapet, men fordi den er så voldsomt svingete. I perioder måtte jeg kjøre for å unngå bilsyke.

 

Hun, la oss kalle henne Britt, hadde relativt små bryster sammenlignet med min kjæreste. Hennes bryster var bare det vi kan kalle perfekte. Bare tanken på dem den dag i dag gjør meg hard. Mens min kjæreste var mer formfullendt var Britt tynn. Hun hadde langt blondt hår, briller, og ikke spesielt tiltrekkende, men med et fantastisk humør. Egentlig ikke min type i det heletatt. Han, la oss kalle han Anders, var lettere lubben og snill på alle måter. Utrolig grei kar. Arbeidsom og pliktoppfyllende.

Da vi ankom hytta ble det sedvanlig prosedyre med å kle på senger å få mat og drikke i kjøleskap. Etter hvert ble pilsen åpnet, men siden jeg ikke drikker pils lot jeg være. På den tiden var jeg relativt avholds, noe jeg er også den dag i dag. Kvelden skred frem og stemningen ble lystigere og lystigere. God mat og Yatzy. Hytta ble stadig varmere og etter hvert kastet min kjæreste genser og ble sittende i t-skjorte. Hennes bryster duvet svak. BH’en hadde hun droppet for lenge siden. Herlige vorter tegnet seg mot t-skjorta. Jeg visste det ville bli et deilig knull, og siden hun nettopp hadde hatt perioden kunne jeg komme inn i henne i natt.

 

På et eller annet tidspunkt ble det bestemt at vi skulle ut i boblebadet. Som på så mange andre firmahytter var boblebadet både stort og innbydende. Det tok riktignok 2 timer å fylle det opp med vann, men det gav de andre mer tid til å drikke.

 

Kjæresten min elsket svart, og badetøyet var det samme. Brystene struttet villig under tøyet. Fløyelsmyke. Britt, der på sin side hadde noe som lignet en truse og overdel. Jeg klarer faktisk ikke huske om det var badetøy, eller om hun hadde glemt det. Vi gutta hadde badebukser, og ingen var av det spennende slaget.

 

Vannet var varmt og godt, og vi ble sittende lenge. Mer øl kom og gikk, og jentene hadde begynt på rødvinen. På et eller annet tidspunkt, trolig noe etter midnatt ville min kjæreste legge seg. Hun var trøtt og sliten etter en lang uke med tidligvakter. Jeg sa jeg ville bli sittende litt, men fulgte henne inn. På rommet tok hun av seg og tørket seg med håndkleet. Jeg kysset brystene og lot en finger gli langs kjønnsleppene hennes. «Du skal knulles hardt i natt sa jeg til henne». Hun lo og smilte, og kysset meg lenge. Jeg kjente jeg elsket henne. Min egen flotte jente. Kommer snart sa jeg, og ga henne et kyss til og lukket døren.

I boblebadet gikk praten sin gang. Det var ikke noe erotisk over det. Ingen antydninger. Jeg kjente i alle fall ingen ting. Vi ble sittende en god halvtime da Britt reiste seg for å gå ut. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjord det, men jeg klappet henne på rumpa når hun vasset forbi meg. Da stoppet hun opp, bøyde seg frem og sa: mer…

 

Jeg gav henne et par klaps til. Hun lo, og sa; litt til… Jeg kikket på hennes mann og han bare nikket. Jeg reiste meg derfor og gav henne noen klaps til, men noe skjedde inn i meg. En dyrisk liten kåtskap begynte å spire. Jeg tok tak i hodet hennes og bøyde henne mere frem før jeg gav henne et sterkere klaps. Hun ynket seg lett, men på en annen måte. Latteren var borte. Alt ble mer intenst. Jeg så stumpen hennes som var delvis dekket av undertøyet. Jeg brette det til side så hele rumpeballen var ledig og gav henne et solid klaps som gjorde henne lettere rød på rumpa. Pikken min var blitt hard og stor.

 

Så står vi der. Hun lettere fremoverbøyd, jeg bak henne og mannen hennes bak meg. Uten omtanke for noe eller noen vipper jeg pikken ute av buksa, tar badebuksa/trusa hennes litt til side og setter pikken min mot åpningen hennes. Jeg er i en euforia av makt. Det kan ikke beskrives. Men jeg er alfahannen av oss to. Jeg. Jeg er han. Det er som biter faller på plass. Det ligger respekt og underdanighet. Hun er min til å bruke. Han må bare godta. Jeg glir inn i henne.

 

Det neste som skjer er jeg trekker ned buksa. Jeg vil at han skal se min nakne rumpe. Han skal ikke være i tvil. Jeg skrevet lett slik at han kan se ballene mine. Jeg er ikke biseksuell eller tiltrukket av menn på noen måte. Men det var viktig for meg å vise. Han skulle se. Jeg støtet sakte inn og ut. På et tidspunkt tok jeg ut pikken og snudde meg. «Er det greit?» spurte jeg, men hva skulle han vel si. Jeg hadde allerede vært inne i henne. Så snudde jeg meg og dyttet den inn igjen før jeg begynte å knulle henne taktfast. Lyden av skvulpende vann. Lyden av våte kropper som klasker mot hverandre. Jeg holdt henne i håret. Lot henne vite hvem som var mannen.

 

Under hele opptrinnet tenkte jeg aldri på min kjæreste. Hun forsvant ut av mine tanker. Min verden. Jeg var der. Med hele meg. Jeg kan fremdeles huske hvor deilig det var å se henne omslutte pikken min. Naken inn og ut. Frem og tilbake. Jeg kan ikke huske om det var 2 eller 20 minutter. Men jeg kjente at jeg kom. Hvordan jeg trakk meg ut av henne og sprutet over rompa og ned mellom rompeballene. Jeg husker behovet for å vise han det. La han se hvordan det gikk fra fast til flytende form. Min sterke sæd på hans kone. Uten noe mer ord gikk jeg ut av boblebadet og inn til min sovende kjæreste.

 

Jeg kjente ingen anger da, og ingen anger nå. Det er som om dette var meg. Noen år senere ble det slutt mellom meg og min kjæreste. På dette tidspunktet hadde jeg krysset over til den andre siden, og tatt Britt flere ganger etter runden i boblebadet. I mine senere forhold har jeg vært mer åpen om hvem jeg er dypt der inne. Boblebadet ble begynnelsen på en lang rekke av deilige hendelser som gjør at jeg den dag i dag tenner like mye på å la mannen se på, eller vite hva jeg har gjort.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...