Gå til innhold

Forskjeller innen cuckolding.....


Gjest badboycc

Anbefalte innlegg

Gjest badboycc

Heisann.

 

Jeg har sittet og fundert over en ting, er det noen forskjellige betegnelser på hvordan man praktiserer cuckold.

Ser mange har en cuckold-stil der damen er den dominante og mannen er den underdanige som blir sett ned på og er så dårlig i senga at damen vil ha skikkelige elskere.

Men de gangene jeg har praktisert dette så det med en annen vinkling....hun reiser ut og har seg med andre typer og kommer hjem for å få straff fordi hun er så uskikkelig. Hun sier hun elsker den følelsen av å føle seg "liten" og slem..den følelsen av å komme hjem og sette seg i sofaen og være våt mellom beina og da å fortelle hva hun har gjort gir henne et "rush" samtidig som jeg elsker å høre om det..

 

Det er jo litt det samme men samtidig helt motsatt rollespill..:)

Kan det betegnes som cuckold eller..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Ut fra det du skriver så vil jeg betegne det som cuckold :)

Det finnes mange måter å "utføre" cuckold-stilen på.. Men jeg har ikke hørt om forskjellige navn på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som oss det der :) hun liker å være slem pike og sende mms når jeg er på jobb når hun koser seg med vennen sin. Men dette er vel det man kan kanskje kan kalle borderline cuckold siden hun ikke gjør noe uten at hun får tillatelse?? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...