arconada Skrevet 30. januar 2017 Share Skrevet 30. januar 2017 Hei! Par på 40/41 ser etter en spennende kar som vil være med å leke med henne. Uerfarne, men nysgjerrige. Gjerne en med noe erfaring. Søker helst noe fast så kjemien er det absolutt viktigste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jor Skrevet 31. januar 2017 Share Skrevet 31. januar 2017 Hei og god morgen! Er en renslig fantasifull leken kar som sitter og titter litt på gjerdet. Bor i Sandvika og jobber turnus. Høy middels trent m hår på brystet men ikke på ballene. Hadde vært spennende å høre litt mer om dere. Hilsen jor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diddyboy1 Skrevet 13. mars 2017 Share Skrevet 13. mars 2017 Hei- jeg er kunne tenkt meg blitt bedre kjent med dere. Er en 31 år gammel- utadvendt, hyggelig, sensuell kar som liker trene, spille fotball, jobben og livet mitt generelt. men med altfor høy sexual drift om liker på dominere andres damer/koner ved være hennes beste/ foretrukne sexpartner, og Bor i Akershus/Oslo grensen og er fleksibel Vi snakkes plutselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.