Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Par på 40/41 ser etter en spennende kar som vil være med å leke med henne. Uerfarne, men nysgjerrige. Gjerne en med noe erfaring. Søker helst noe fast så kjemien er det absolutt viktigste

Skrevet

Hei og god morgen!

Er en renslig fantasifull leken kar som sitter og titter litt på gjerdet. Bor i Sandvika og jobber turnus.

Høy middels trent m hår på brystet men ikke på ballene. Hadde vært spennende å høre litt mer om dere.

Hilsen jor

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei- jeg er kunne tenkt meg blitt bedre kjent med dere. Er en 31 år gammel- utadvendt, hyggelig, sensuell kar som liker trene, spille fotball, jobben og livet mitt generelt. men med altfor høy sexual drift om liker på dominere andres damer/koner ved være hennes beste/ foretrukne sexpartner, og Bor i Akershus/Oslo grensen og er fleksibel

Vi snakkes plutselig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...