Gå til innhold

2 Bulls soker Hotwife


Gjest Boyfriend

Anbefalte innlegg

Gjest Boyfriend

Godt nytt aar til alle her inne.

 

Håper at 2017 vil by på mange nye flotte, spennende og kinky opplevelser og forhåpentligvis mange nye venner. Blir jo ikke mer moro enn hva en gjør det til selv. Og takk for at dere tar dere tid til å lese denne profilen.

 

Her har dere to kjekke, utadvendte og erfarene BULLs på 31 og 34 år fra Oslo. Jeg er fodt i Gambia og mine mål er 2m høy. Ca 110 kg veltrente muskler. Holde meg i god form gjennom daglig mosjon og har et meget sunt økologisk kosthold. Min kompis er fra Asia og er 185 meter hoy og 90 veltrente kg. Vi er begge ikke røykere og vi drikker for det meste i sosiale sammenhenger. Vi ønsker å treffe en hotwife enten alene eller sammen med sin cuck. Her handler det om at vi alle kommuniser på rette måte og at vi er ærlige om hva vi ønsker å realisere. Da tillit og respekt er hva vi gir og forventer tilbake. Tenner på det røft og liker settinger, men kan også ta det vanilje.

 

Jeg er velutstyrt 25 cm og den er stor og sort som natten lang. Mens han andre har en eksrem tykk kukk paa 18 cm

 

Bildene mine er private, men kan deles mellom venner.

Så er det noen der ute som kan tenke seg å bli bedre kjent?

 

Bare å ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...