Gå til innhold

Få kona på gli


Kukburer

Anbefalte innlegg

Hei

 

Sikkert mange gode forslag å få på et slik forum

 

Etter vårt siste barn bygde vi opp et nytt sexliv bassert på at hun har låst meg inne. Det har vært en spennende reise. Om jeg kan anbefale andre som vurderer kuklås dette er veldig vanskelig. Når jeg er innelåst vil jeg gjerne ut. Når jeg er ute av buret vil jeg gjerne inn. Noen som har erfart det samme.

 

De siste mnd har jeg fantasert om en Bull. Har nevnt det for kona når vi holder på som på profilbilde men så fort hun er kommet sier hun det aldri kommer til å skje. Kjøpte en stor dildo med vibrator på nett i fjor. Når jeg introduserte denne for henne har jeg ofte brukt den og hun fleiper om at det er den ekstra mannen jeg fantaserer om. Merker til min tilfredsstillelse at hun er våtere å slikke etter først å ha brukt dildoen. Tenker noen at hun er på gli da?

 

Hvis jeg skal klare å få henne med videre. Noen forslag?

 

Weekendtur og tilfeldige møter ute? Noen spesielle steder å oppsøke i feks Oslo?

 

Tar gjerne imot tips

 

Og en 2 ting til. Vi er begge 100% hetro og utssende vårt er ganske likt profilbilde bortsett fra ansiktstrekk og tatovering? (Selv om hun gjerne skulle vært tatovert slik?)

 

Håper på mange svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er i samme situasjon.

For oss er det jeg som må foreslå å bruke kuklåsen.

Hun kommer ikke på å bruke den selv, eller kommandere meg til å bruke den.

 

Og når jeg har den på, så sier jeg at hun får all makten....noe hun ser ut til å like.

Hun erter gjerne med at "Kanskje jeg lar deg gå med den lengre enn du trodde du skulle!".

Hvor jeg da svarer "Du bestemmer! Jeg gjør som du sier!".

 

Men likevel, ender det alltid med at hun slipper meg ut samme kvelden.

 

Så for meg, så jobber jeg fortsatt med å få henne til å ta kontrollen villig, uten at jeg må presse henne til det.

Hun ser ut til å stortrives i rollen når hun først har den kontrollen, men det virker som hun er redd for å dra det for langt....til tross for at jeg sier at hun kan dra det mye, mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Krydderpar

Det er vel et ubestridt faktum at kvinner, generelt, trenger tid for å "venne seg til" en livsstil som det dere beskriver at dere ønsker dere. På samme måte som at initiativet nærmest utelukkende kommer fra mannen i forholdet, som ofte har drømt/fantasert om dette lenge. Klart det kan bli litt overveldende for hans bedre halvdel som får dette lansert "over bordet", gjerne med ørliten promille (eller det som verre er).

 

Dessuten tror jeg (understreker tror) at det - dessverre - er et fåtall kvinner som faktisk tenner på cuckold/HotWife stilen der hun skal ha kontroll, styre følelseslivet til mannen sin (med eksempelvis sexnekt/lås) og ta regien rundt treff, hvilke man skal treffe, hvordan det skal foregå etc. Det er noe annet å etablere en livsstil innenfor cuckold og/eller HotWife dimensjonen kontra for eksempel leke seg med en uforpliktende trekant med en ekstra mann (eller kvinne) for å ha prøvd det liksom.

 

Uansett er det tre hovedingredienser i dette; Tillit, Tid og Kommunikasjon. Dette er ikke gjort over natta og vi anbefaler alle ivrige menn som fantaserer om å "få med dama" på denne livsstilen - vær forberedt på å få nei og bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...