Gå til innhold

Første introdusjon til cuckold "livet"...


spirow

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan de fleste andre blir introdusert for “cuckold” livet, men for mitt vedkommende startet det med full pakke. Jeg var nesten atten og hadde vært sammen med dama (den første dama jeg hadde ordentlig sex med) i ca et år da jeg utpå kvelden på en fest “fant” henne nede i en kjellerbod med en av kompisene mine mellom bena. Min første innskytelse var, så og si selvsagt, å rive typen vekk fra dama mi, kjefte henne opp og ned og dumpe henne etterpå, men isteden ble jeg bare stående der i kjeller gangen og glo. Det var noe helt nesten perverst deilig å se den hårete baken til en annen mann mellom de slanke nakne lårene til dama mi og en følelse som best beskrives som en vanvittig blanding av sjalusi og enorm kåthet fylte meg der jeg sto og hørte på de kåte stønnene hennes mens hun ble pult, iblandet typens nytelsesfulle stønn og pesing og de taktfaste våt klaskene som fulgte bevegelsene til rumpa hans. Jeg turte ikke engang for meg selv å innrømme den gangen at alt jeg ønsket var at han skulle tømme seg i henne, for tanken på at en annen mann faktisk uhemmet kunne sprute i fitta til dama mi tente meg så enormt at jeg måtte bite tennene sammen for at klapringen ikke skulle høres og noen minutter etter fikk jeg det ønsket ettertrykkelig oppfylt. Typen stivnet liksom litt og mumlet noe jeg ikke forsto meningen av før baken hans brått strammet seg og skjøt frem og gå stønnet hans trengte ut til meg sammen med betydelsen av det plutselige rykket med baken og da jeg så hvordan dama mi kåt hevet fitta opp mot sprute kuken hans gikk det for meg også. Så voldsomt og intenst at jeg måtte støtte meg på veggen bak meg for å ikke sige helt ned på gulvet og jeg måtte ta meg kraftig sammen for å stoppe stønnet som truet med å komme ut av meg der jeg halvveis satt inntil veggen. Det var det mest perverse, mest intense og kåteste øyeblikket jeg hadde opplevd til da og jeg bare måtte lene meg frem og se på baken som igjen og igjen rykket mellom bena til dama mi og kjente en nesten pervers sjalusi blandet kåthet for hver eneste gang hun taktfast hevet fitte opp mot ham for at han skulle få sprute lengst mulig inn i henne. Men selv utrolig deilige ting har en ende dessverre og da typen mumlet et eller annet inne i boden fant jeg ut at det var på tide å fordufte, for hva skulle jeg si hvis de hadde oppdaget meg? Gått bort til typen og spurt om han var fornøyd med fitta til dama mi liksom? Eller spurt om hun hadde tømt ham tilstrekkelig? Samme problemet sto jeg ovenfor da dama mi kom opp igjen fra kjelleren noen minutter etterpå, for hva pokker skulle jeg si til henne? At jeg var blitt kåtere enn jeg noengang i mitt liv hadde vært når jeg så henne bli pult av en annen? Og enda verre, at jeg ikke hadde noe i mot at hun ble pult av andre? Nei, jeg holdt selvsagt kjeft og oppdaget en ny sånn “greie” ved meg selv da vi kjørte hjem i taxi noen timer senere, nemlig at jeg hadde jævlig lyst til å pule henne, da tanken på at hun var klissvåt av en annen manns sæd mellom bena. Og det var akkurat det jeg gjorde. Jeg latet som jeg ikke forsto hennes plutselige trang til å få vasket seg da vi kom hjem og så og si tvang meg på henne (hun turte jo ikke å nekte etter hva hun nettopp hadde gjort) og fikk det deiligeste knullet jeg til da hadde hatt. Jeg visste jo utmerket godt hvorfor hun var så til de grader våt og glatt, men hun trodde antagelig at jeg ikke merket det siden jeg var ganske full og jeg tror ikke jeg klarte ti jokk engang i den ny brukte, sædvåte fitta før jeg kom så jeg nesten svimte av mellom bena hennes og ga henne med voldsomme kliv en stor klatt med sæd for andre gang den kvelden.

 

I de neste ukene lurte jeg på hvordan jeg skulle få sagt henne at jeg visste hva hun hadde gjort, og ikke minst, at jeg syntes det var opphissende at hun hadde sex med andre, men jeg sa ikke noe, ikke før det ordnet seg på en måte, da vi igjen havnet på fest. Denne gangen tenkte jeg at det var greit å holde et litt bedre øye med henne (egentlig mest for å være der hvis hun ble pult igjen...) og da hun, kanskje ikke helt som ventet, ble borte lenger enn det tok å gå på do begynte jeg diskre å lete etter henne. Listet meg ned i kjelleren i huset, men fant ingen der, så jeg gikk opp og lukket forsiktig opp døren til det første soverommet i annen etasje og skrudde på lyset. Ansiktene som kikket på meg fra midten av gulvet med en blanding av sjokk og overraskelse kommer jeg sent til å glemme, for begge to var tydeligvis helt sikre på at døren var låst. Dama mi var tydeligvis så sikker på at døren var låst at hun hadde dratt av seg på overkroppen og satt på kne på gulvet knappe fem centimeter fra den spyttevåte ståpikken til kompisen min med kinnet sitt og glodde på meg med tallerken store øyne i det det gikk for kompisen min. Jeg vet ikke helt hvorfor det gikk for ham akkurat da, kanskje hun nesten hadde klart å suge ham til utløsning eller kanskje han ble så sjokkert at det bare skjedde, uansett så rykket det til i kuken hans og en stor hvit klatt plasket ut over kinnet, halsen og brystet hennes og hun rakk akkurat å snu hodet for å se hva det skyldtes da stråle nummer to forlot ståpikken, en stråle som så og si ble plasket ut over neseryggen hennes før hun til min store overraskelse åpnet munnen og tok i mot den neste strålen han spurtet rett i munnen. Det var det råeste, mest sexy jeg til da hadde sett henne gjøre og selv om de nesten strålene ikke hadde det samme trykket klarte hun å få de resterende strålene inn i munn uten at en dråpe kom utenfor før kompisen min plutselig skamfull dro på seg buksene og forsvant uten å se på meg og etterlot dama mi med ansiktet full av sperm til meg. Jeg kan si mye rart om den første dama mi, at hun var det min mor kalte en flyfille, ei "hore", en felles madrass og en kuk garasje, eller at hun allerede før den gangen hadde ligget med en tre-fire andre av kompisene mine og en hel haug med andre ting, men hun forsøkte ikke å bortforklare hva som hadde skjedd, selv om det så og si var umulig, helt nymalt av sæd som hun var. Vi fikk en “god” og lang prat på det rommet den kvelden og noen “spille regler” ble satt opp etter at vi la alle kortene på bordet. For det første at hun alltid skulle være diskre'. Det var tross alt ikke helt vanlig å la dama di ligge med andre på den tiden. Det vil si, det kan det hende at det var, men det var ingen jeg hørte om ihvertfall. For det andre at hun alltid skulle komme tilbake til meg uten å dusje først og fortelle meg hva hun hadde gjort.

 

At det var noen av de hun hadde sex med i løpet av de tre årene jeg var sammen med henne etter den festen som lurte på hvorfor jeg aldri savnet henne når hun ble med dem hjem (var ingen mobiler på den tiden..) er nesten garantert, men ingen av dem turte å spørre, eller snakke om det til andre. De skjønte nok heller ikke hvorfor de hørte knulle lyder fra rommet vi lå på etter at hun nettopp hadde gitt dem et diskre knull på deres eget rom på diverse hytteturer eller annet vi var på i de årene, men hun holdt hva hun hadde lovet for jeg fikk alltid ligge med henne etterpå, noen ganger flere ganger til og med, hvis hun hadde vært skikkelig “slem” jente. Hun var egentlig ei fantastisk dame når jeg tenker på det, for jeg tror faktisk ikke hun sa nei til sex hverken meg meg eller noen av de andre hun lå med så lenge jeg var sammen med henne. Det hender jeg savner henne, for hun var så til de grader min type kvinne på det området og jeg tror nok muligens at jeg hadde blitt den jeg er på akkurat dette feltet allikevel, men det var nok hennes “fortjeneste” at jeg ble klar over det så tidlig, med den sjokk åpningen hun presterte å gi meg i kjelleren den gangen.

 

I ettertid har jeg også hørt at en del menn har hatt litt “problemer” med henne i årenes løp, for hun gir nemlig blanke i hvem som eier penisen så lenge hun får den og det er vel ikke alle menn som tåler det… Sikkert ikke alle kvinner heller har jeg latt meg fortelle… Men det var ihvertfall min introduksjon til det å være cuckold, et begrep jeg ikke hadde hørt om før for noen år siden…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...