Domoslo Skrevet 21. mai 2011 Share Skrevet 21. mai 2011 Vi er et par fra Akerhus , hun 30 og han 43 år som søker en ekstra mann til henne, jeg tenner veldig på att hun blir tilfredstilt av en annen mann, noe hun også tenner veldig på,noe vi snakker ofte om når vi har sex, vi har ingen erfaring med cuckold men vil prøve som en del av et rollespill. Du er gjerne litt bestemt godt utrustet og som liker å ta initiativet. hun tenner også veldig på sex med flere menn, noe hun heller ikke har prøvd før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
probeat13 Skrevet 21. mai 2011 Share Skrevet 21. mai 2011 Hi I am in Oslo, if you intrested for nice discrete fun...send message Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 21. mai 2011 Share Skrevet 21. mai 2011 Hei, mann fra Kongsinger her - bor alene i leilighet fra høsten av, her hyggelig kjekk og liker å bestemme (les: dominerer og gir ris) til den som fortjener det. Er ikke veldig erfaren med 3-kant men erfaren i å bruke og ha god sex - både med massaje og rollespill. Mail meg hvis dere vil høre mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyman46 Skrevet 23. mai 2011 Share Skrevet 23. mai 2011 Hei. Voksen mann med masse erfaring fra tidligere treff med par, stiller gjerne opp for dere. Jeg bor på hotell i sentrum og er tilgjengelig alle ukedager fra man - ons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky Skrevet 27. mai 2011 Share Skrevet 27. mai 2011 Flott bilde, og interessante lyster. Jeg har lang erfaring med dominans, og gir henne gjerne en smakebit, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 18. juni 2011 Share Skrevet 18. juni 2011 Dere drukner vel i tillbud men...Jeg er en gift kjekk kar på 50 som bor i Lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens69 Skrevet 23. juni 2011 Share Skrevet 23. juni 2011 hei jeg er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 har dere lyst på et par? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldek Skrevet 17. juli 2011 Share Skrevet 17. juli 2011 Vi er et par fra Akerhus , hun 30 og han 43 år som søker en ekstra mann til henne, jeg tenner veldig på att hun blir tilfredstilt av en annen mann, noe hun også tenner veldig på,noe vi snakker ofte om når vi har sex, vi har ingen erfaring med cuckold men vil prøve som en del av et rollespill. Du er gjerne litt bestemt godt utrustet og som liker å ta initiativet. hun tenner også veldig på sex med flere menn, noe hun heller ikke har prøvd før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet 17. juli 2011 Share Skrevet 17. juli 2011 Nydelig... Stiller gjerne opp for henne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 30. juli 2011 Share Skrevet 30. juli 2011 Hei på dere par kjekk kåt mann på 40 år vil veldig gjerne komme i kontakt med dere for leker! hilsen fred71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynx Skrevet 6. august 2011 Share Skrevet 6. august 2011 Jeg er med! Bare si i fra... Akershus her, og jeg stiller gjerne opp sammen med andre menn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaypea Skrevet 6. august 2011 Share Skrevet 6. august 2011 Halla, kunne jeg vært noe? 20 år fra østfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elsker til henne Skrevet 7. august 2011 Share Skrevet 7. august 2011 Hei! Jeg er en man på 58 år, jeg bor i vestfold og jobber i oslo. Jeg tenner vedlig på å ha sex med ei dame mens hennes samboer/mann ser på. Jeg har litt erfaring med dette og synes det er veldig spennende. Hvis det er asv interesse så ta kontakt, mvh H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raczia Skrevet 27. april 2012 Share Skrevet 27. april 2012 ja,gjerne og jeg kan treffe dere når dere ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 28. april 2012 Share Skrevet 28. april 2012 Bare å ta kontakt så vil dere møte en kjekk og seriøs mørkhudet bull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.