Gå til innhold

Ekstra mann til henne


Domoslo

Anbefalte innlegg

Vi er et par fra Akerhus , hun 30 og han 43 år

 

som søker en ekstra mann til henne, jeg tenner veldig på att hun blir tilfredstilt av en annen mann, noe hun også tenner veldig på,noe vi snakker ofte om når vi har sex, vi har ingen erfaring med cuckold men vil prøve som en del av et rollespill. Du er gjerne litt bestemt godt utrustet og som liker å ta initiativet. hun tenner også veldig på sex med flere menn, noe hun heller ikke har prøvd før..

tøsen 045.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, mann fra Kongsinger her - bor alene i leilighet fra høsten av, her hyggelig kjekk og liker å bestemme (les: dominerer og gir ris) til den som fortjener det. Er ikke veldig erfaren med 3-kant men erfaren i å bruke og ha god sex - både med massaje og rollespill. Mail meg hvis dere vil høre mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vi er et par fra Akerhus , hun 30 og han 43 år

 

som søker en ekstra mann til henne, jeg tenner veldig på att hun blir tilfredstilt av en annen mann, noe hun også tenner veldig på,noe vi snakker ofte om når vi har sex, vi har ingen erfaring med cuckold men vil prøve som en del av et rollespill. Du er gjerne litt bestemt godt utrustet og som liker å ta initiativet. hun tenner også veldig på sex med flere menn, noe hun heller ikke har prøvd før..

 

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...