Jump to content

Ekstra mann til henne

Domoslo

Recommended Posts

Vi er et par fra Akerhus , hun 30 og han 43 år

som søker en ekstra mann til henne, jeg tenner veldig på att hun blir tilfredstilt av en annen mann, noe hun også tenner veldig på,noe vi snakker ofte om når vi har sex, vi har ingen erfaring med cuckold men vil prøve som en del av et rollespill. Du er gjerne litt bestemt godt utrustet og som liker å ta initiativet. hun tenner også veldig på sex med flere menn, noe hun heller ikke har prøvd før..

tøsen 045.JPG

Hei, mann fra Kongsinger her - bor alene i leilighet fra høsten av, her hyggelig kjekk og liker å bestemme (les: dominerer og gir ris) til den som fortjener det. Er ikke veldig erfaren med 3-kant men erfaren i å bruke og ha god sex - både med massaje og rollespill. Mail meg hvis dere vil høre mer :)

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vi er et par fra Akerhus , hun 30 og han 43 år

som søker en ekstra mann til henne, jeg tenner veldig på att hun blir tilfredstilt av en annen mann, noe hun også tenner veldig på,noe vi snakker ofte om når vi har sex, vi har ingen erfaring med cuckold men vil prøve som en del av et rollespill. Du er gjerne litt bestemt godt utrustet og som liker å ta initiativet. hun tenner også veldig på sex med flere menn, noe hun heller ikke har prøvd før..

:cool:

• 2 weeks later...
  • 8 months later...