Gå til innhold

Cuck i stavanger søker par


sisscuck

Anbefalte innlegg

Jeg er en 'mann' på 41 år som bor sentralt i stavanger, og vært interessert i bdsm/femdom så lenge jeg kan huske. De senere årene har cuckolding kommet mer og mer inn i sjangeren og har i større og større grad tatt over som favoritt. Jeg har flere fantasier rundt dette og tenker at jeg nå vil se om det er mulig å gjøre noen av disse til realitet. Livet er så alt for kort til ikke prøve det man har lyst til ikkesant ?

 

Jeg anser meg som bi-curious, og en dominant dame/hw vil måtte ha kontrollen, men å være nødt til å tilfredstille både henne OG ham er jo det som pirrer mest.

 

Har lekt med crossdressing og anal-leker halve livet mitt og å få være 'sissymaid' med 'klitten' innelåst og baken full mens dere nyter en hyggelig aften som kulminerer i at jeg tar meg av fluffing, slikking, suging og svelging ville vært helt fantastisk å få prøvd.

 

Kom over dette forumet for noen dager siden, og håper det er nok liv her inne til at det kan bli noe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...