sisscuck Skrevet 19. desember 2016 Skrevet 19. desember 2016 Jeg er en 'mann' på 41 år som bor sentralt i stavanger, og vært interessert i bdsm/femdom så lenge jeg kan huske. De senere årene har cuckolding kommet mer og mer inn i sjangeren og har i større og større grad tatt over som favoritt. Jeg har flere fantasier rundt dette og tenker at jeg nå vil se om det er mulig å gjøre noen av disse til realitet. Livet er så alt for kort til ikke prøve det man har lyst til ikkesant ? Jeg anser meg som bi-curious, og en dominant dame/hw vil måtte ha kontrollen, men å være nødt til å tilfredstille både henne OG ham er jo det som pirrer mest. Har lekt med crossdressing og anal-leker halve livet mitt og å få være 'sissymaid' med 'klitten' innelåst og baken full mens dere nyter en hyggelig aften som kulminerer i at jeg tar meg av fluffing, slikking, suging og svelging ville vært helt fantastisk å få prøvd. Kom over dette forumet for noen dager siden, og håper det er nok liv her inne til at det kan bli noe av.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.