Nysgjerrig_uerfarene Skrevet 10. desember 2016 Share Skrevet 10. desember 2016 Hei. Vi er helt ferske med dette,men ønsker nå å prøve med en Bull i nærmeste fremtid. Gjerne i bil eller offentlog sted. Bull filmer med hotwifes mobil. Cuckold er ikke til stede. Kondom er selvfølge. Interessenter bes ta kontakt og skrive litt om seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Male Skrevet 10. desember 2016 Share Skrevet 10. desember 2016 Farris bad i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekko Skrevet 10. desember 2016 Share Skrevet 10. desember 2016 Hei, jeg er i oslo i helgen. Søker å møte et par eller hotwife:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BuskerudBull33 Skrevet 11. desember 2016 Share Skrevet 11. desember 2016 Har sendt dere en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nysgjerrig_uerfarene Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Share Skrevet 11. desember 2016 Takk for masse svar. Jeg har begynt utvelgelse prosessen. De som er interessante får svar. Hun er forresten 27 år med slim petite kropp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldtom Skrevet 14. desember 2016 Share Skrevet 14. desember 2016 si fra hvis dere vil ha en slave i drammen på dagtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 14. desember 2016 Share Skrevet 14. desember 2016 Jeg er fra Bergen, og ha tilgjengelig leiligheten min, so vi kan leker halle helgen eller i ukestid JEg er 38 mann med høy utdannelse, ganske aktiv, med god form. Liker forskjell nytelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLODUDE + Skrevet 18. desember 2016 Share Skrevet 18. desember 2016 Hei på jer .....høres spennens ut det der .....lad meg høre mere om. Det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parplay59 Skrevet 21. desember 2016 Share Skrevet 21. desember 2016 Sympatisk, ungdommelig mann i 50-årene stiller gjerne. Har erfaring med lignende settinger. Gjerne i bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.