jomfmorten Skrevet 18. mai 2011 Share Skrevet 18. mai 2011 Jeg er en skilt mann på 39 som har funnet ut at jeg tenner på tanken om sex som inneholder masse sperm + leking og "grising" med sperm. Jeg tenner i utgangspunktet mest på tanken om å fylle annen manns dame med noen skikkelige spruter. Men i det siste har jeg fantasert om alle mulige varianter av sex med "spermgrising", også der jeg er den som griser med sperm...i en 3-kantsetting. Drømmer om møter der jeg treffer et par, og jeg og den andre mannen bytter "roller" og jeg må "grise" med henne når hun er tilgriset med sperm. Fantaserer til og med om at jeg er det andre parets "tjener" og må please dem begge akkurat som de vil:). Jeg har absolutt ingen erfaring med denne typen sex..eller sex med mann. Er dette sært? Par som liker denne typen sex? kom gjerne med tilbakemelding:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 18. mai 2011 Share Skrevet 18. mai 2011 Deilig det, å slikke kona ren for etter at elskeren har sprutet fitta hennes full med sæd, eller kysse henne når hun har suget han og hun har munnen full. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 19. mai 2011 Share Skrevet 19. mai 2011 jeg har også full forståelse for dine lyster. Jeg tenner langt mere på andre menns sperm enn min egen. For min del dreier dette seg også om å kjenne en annen manns sperm i munnen eller fitta på kjæresten min. Gjerne at jeg bli bundet på rygg i sengen og hun setter seg ned over meg og gnir seg mot ansiktet mitt og kliner sæd og safter utover hele ansiktet mitt. Jeg slikker klitoris og hun spruter i tillegg rett i fjeset mitt og kommer. Sæd er deilig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens_ Skrevet 21. mai 2011 Share Skrevet 21. mai 2011 Skulle gjerne likt å se et par kose seg med spermen min på denne måten... utrolig pirrende tanke...hmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.