Gå til innhold

Tenner på sperm


jomfmorten

Anbefalte innlegg

Jeg er en skilt mann på 39 som har funnet ut at jeg tenner på tanken om sex som inneholder masse sperm + leking og "grising" med sperm.

Jeg tenner i utgangspunktet mest på tanken om å fylle annen manns dame med noen skikkelige spruter.

Men i det siste har jeg fantasert om alle mulige varianter av sex med "spermgrising", også der jeg er den som griser med sperm...i en 3-kantsetting. Drømmer om møter der jeg treffer et par, og jeg og den andre mannen bytter "roller" og jeg må "grise" med henne når hun er tilgriset med sperm. Fantaserer til og med om at jeg er det andre parets "tjener" og må please dem begge akkurat som de vil:). Jeg har absolutt ingen erfaring med denne typen sex..eller sex med mann.

Er dette sært?

Par som liker denne typen sex?

kom gjerne med tilbakemelding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også full forståelse for dine lyster. Jeg tenner langt mere på andre menns sperm enn min egen. For min del dreier dette seg også om å kjenne en annen manns sperm i munnen eller fitta på kjæresten min. Gjerne at jeg bli bundet på rygg i sengen og hun setter seg ned over meg og gnir seg mot ansiktet mitt og kliner sæd og safter utover hele ansiktet mitt. Jeg slikker klitoris og hun spruter i tillegg rett i fjeset mitt og kommer.

Sæd er deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...