Gå til innhold

Kan jeg få friste med litt Varm-sjokolade?


VarmSjokolade

Anbefalte innlegg

Noen par der ute som har lyst til å leke litt, eller sende fruen ut på oppdrag ikveld/denne uken?

 

Innledningsvis kan jeg si at jeg er en 26år gammel og sprek mann opprinnelig fra afrika, med et øye for lekenhet. Digger tanken på å forføre og tease damer ved nesten klimaks, for å brått avslutte og starte på nytt igjen flere ganger før jeg mot slutten fører henne over stupet og inn i evighetens paradis. Jeg er 1.81cm høy, atletisk og selvføgelig god venn med vann og såpe (noe som forventes at deg/dere og). De som kjenner meg vil si beskrive meg som ''a gent' on the streets, but a FREAK in the bed''. For de som er opptatt av størrelse på penisen, så kan jeg fortelle at jeg er over gjennomsnittet utrustet. sjekk gjerne bildene på profilen ;)

 

Ta gjerne kontakt hvis dere finner dette svaret av interesse

 

 

MVH =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...