Gå til innhold

En fin slutt på festen...


Rasarn

Anbefalte innlegg

I går hadde vi fest hjemme hos oss,og jeg og noen kompiser dro etterhvert på byen,mens noen ble igjen hjemme.

 

Jeg avsluttet byturen tidlig og dro hjem,der fortsatte vi festen og noen kom fra byen for å være med på nachspiel.

En av de som kom på nachspiel var han kameraten min som fruen har pult og flørtet med tidligere.

 

Stemningen var på topp og jeg så plutselig at trusen til fruen lå på gulvet....

Hun satt i sofaen i kort kjole med bena mot kompisen med bena så mye ifra hverandre at han hadde fritt innsyn...

 

Til slutt var det bare oss tre som var igjen,og jeg og fruen snakket litt sammen ute på kjøkkenet og hun spurte om det var greit at hun pulte han igjen,jeg svarte jo selvfølgelig ja:)

Hun satte seg ved siden av han i sofaen og begynte og kline med han mens hun begynte og ta på kuken hans.

Hun tok fram brystene sine og han begynte og ta på dem,mens hånda hans fant veien ned til fitta som allerede var våt og klar.

 

Vi gikk ned på soverommet alle tre og de fortsatte med hverandre mens jeg satt og så på. Hun sugde kuken hans før de begynte å pule,og jeg ble skikkelig kåt av å se at han pulte henne,og etter at de hadde pult en stund fikk jeg også bli med.

Hun sugde meg mens hun ble pult og likte tydeligvis og ha to menn samtidig,

noe som var første gang i for henne.

 

Når det hele var over,sovnet vi alle tre med henne i midten,

når jeg våknet i morges kjente jeg på fitten hennes som var skikkelig våt enda:)

Så pulte jeg henne mens han kompisen min lå ved siden av og sov,vel er ikke sikkert han sov men han latet nå som iallefall....

Hun kom ganske fort og og sugde meg tom etterpå.

Jeg sto opp mens hun lå igjen med sæd i munnvikene.

 

Tenkte at de skulle få tid alene mens jeg skulle sitte på stuen å høre på...

Men han kompisen min hadde jo blitt edru så mulig han syntes situasjonen ble litt rar,så det ble ikke noe puling,og de sto opp de også.

Vi snakket om det som hadde skjedd alle tre og ble enige om at vi snart måtte få til en fest igjen...

Jeg har også sagt til fruen at hun kan dra å treffe han alene,noe jeg tror kommer til og skje om ikke altfor lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...