Gå til innhold

Cuckold/Hotwife søkes

Cuckoldfantasy

Anbefalte innlegg

Vi er et attraktivt elskerpar i midten av 40-årene, som er på let etter et par, eller single, som passer for oss.

Hun er en formfull og sexy blondine med store pupper, og han en kjekk og normalbygd mann.. Hun er av typen submissive/slutwife og bi-søkende, mens han er dominant/bull og heterofil.

Det vi er på søk etter er et par der han er cuckold, mens hun er hot- eller slutwife. Vi er heller ikke fremmed for å ta med en mann (cuckold), eller en kvinne heller. Vi tenner på en setting der kvinnene leker med hverandre, og sammen med bullen. Mens cuckolden må være passiv tilskuer, og bare deltar etter instruksjonene han blir gitt.

Vi holder til i hver vår by, men treffes ofte i Trondheim, Bergen og Oslo. I første omgang håper vi at vi kan bli kjent med noen som kan treffe oss i Bergen onsdag eller fredag neste uke. Dvs. 16. eller 18. november. Men treff i Trondheim og Oslo i løpet av vinteren er aktuelt også. Og veldig gjerne for noe mer fast om det skulle bli veldig bra!

Vi er ikke så opptatt av alder, men dere er gjerne mellom 30 og 55, sånn ca. Ellers er dere velstelte, friske, delikate, frekke og veldig åpne. Som oss...

Vi er veldig seksuelle, utforskende, åpne, lekne, ukompliserte... Men også velutdannede, sosiale og utadvendte.

Skriv til oss da, dere som tennes av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ble meget pirret av annonsen deres, må jeg innrømme. Jeg er en kjekk, oppgående og moden mann på 29 fra Bergen. Har ikke veldig mye erfaring innen bdsm og cuckolding, men er meget nysgjerrig og lærevillig. Elsker formuleringen deres av cuckoldens rolle..."cuckolden må være passiv tilskuer, og bare deltar etter instruksjonene han blir gitt".

Jeg anser meg selv som hetero, og har nesten utelukkende fantasert om å tjene en hotwife hittil...men er du/dere bestemt nok og kjemien stemmer er jeg nervøs for at jeg adlyder enhver ordre med glede, uansett hva det skulle innebære *rødmer lett* Om jeg derimot kun får lov å sitte frustrert og se på dere som nyter hverandre er jeg også meget takknemlig for det, min rolle vil være å behage og underholde dere slik dere enn ønsker.

Jeg er ledig for treff både onsdag og fredag, og er åpen for at dette kan bli noe langsiktig dersom begge parter ønsker det.

Håper dere er villig til å vurdere å la meg tjene dere, kommer ikke til å slutte å fantasere om å opptre i denne rollen foran dere på lang, lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...