Gå til innhold

Søker en dominant jente utenom det vanlige


Kvothe

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg var lenge i tvil om det var verdt å skrive et innlegg her. Ser forumet daglig blir fylt opp av mer eller mindre desperate menn i jakt på alt mellom himmel og jord, og jeg mistenker at et fåtall av disse faktisk får oppfylt drømmene sine. Likevel...jeg mener oppriktig at jeg har noe å tilby den rette jenten, så jeg velger å ta sjansen :)

 

Kort fortalt er jeg en oppegående mann i slutten av tyveårene, i følge ryktene relativt kjekk og sjarmerende. Liker ikke å definere hva jeg ser etter så voldsomt spesifikt, da jeg har stor tro på å være åpen for det meste. Det mest ambisiøse målet er å finne en å dele både seksuelle opplevelser og livet med på et langsiktig basis, men er heller ikke fremmed for tanken om mer flyktige, fysiske opplevelser så lenge begge er innforstått med det.

 

Jeg er i utgangspunktet forholdsvis dominant i det daglige liv, og har mest erfaring i denne rollen også under sex. Har likevel merket en stadig økende dragning mot å underkaste meg en bestemt jente, å la meg forme av henne slik hun ønsker...å kun være til stede for hennes nytelse. Denne annonsen er derfor hovedsakelig rettet mot følgende, dersom du er der ute:

 

- Du anser deg selv som smart og morsom. Uansett hvor deilig du skulle være blir det lite givende med noe annet på sikt. Jeg er meget seksuell som person, men vil helst at vi begge skal ha noe mer å by på utover det

 

- Du tenner på tanken av å kontrollere og dominere en relativt fersk, men veldig lærevillig sub. Om du har lang erfaring eller kun har lekt med ideen er ikke det viktigste for min del, så lenge du nyter å ha en slik rolle. Hvor "seriøst" det blir ser vi an i forhold til kjemien vår...det kan være alt fra kun f.eks. et økt fokus på din nytelse i forhold til vanlige par til 24/7 dominanse på sikt.

 

- Du bor enten nær Bergen eller aksepterer i starten et nettforhold med fysiske treff når vi har anledning

 

- Du ønsker en ærlig kommunikasjon basert på tillit, slik at vi også kan senke hemningene litt og nyte hverandres selskap fullt ut

 

Håper dette kan fange den rette jentens interesse, enten det ender opp med kun en deilig flørt eller en partner for livet. Om du føler deg truffet, ta kontakt på pm for å fortsette praten der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...