Gå til innhold

Junior79

Anbefalte innlegg

Jeg er 37 år, og helt fersk, har lenge vært usikker på hvordan en skal ta det første steget, så fant jeg dere! Jeg er singel, utdannet og for øvrig en stødig og selvsikker mann.....men så er det dette ønsket mitt da om å få være den jeg er med og for en kvinne som setter pris på det og som selv finner glede i å gjøre det jeg verdsetter :-)

 

Nå ser jeg jo at det finnes jenter som dere, ikke bare i fantasien og det kribler litt nå!

 

Samtidig vet jeg ikke i hvilken grad jeg er klar for at disse rollene skal definere et forhold og være en livsstil. Så jeg er ikke en "cukold" som søker en "hotwife" :-) Men vil altså gjerne treffe noen som selv har et ønske om at disse tingene skal være med, slik at initiativer og bidrag kommer fra begge og jeg kan få ha mine kinks uten å føle meg som et utskudd :-)

 

Så i første omgang ønsker jeg å bli kjent med noen og se hva som skjer, kanskje det er andre som også kunne tenke seg å spille ut en fantasi som dette i en eller annen form, eller hvor jeg kan være med uten at det finnes forpliktelser, snakke på telefon, chat, hva vet jeg, men å ta det første steget med en virkelig jente, ville være superdupert :-D

 

Send meg gjerne en hilsen hvis du er innom, uansett er det alltid kjekt å bli kjent med nye mennesker.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...