Gå til innhold

Hun ble fylt opp i natt.


Gard

Anbefalte innlegg

Spennende med kona på byen som treffer knulle-venen fra påska og jeg lovet å hente henne da hun ikke ville ta taxi.

Får melding om at hun er kåt

– tror jeg vil knulle i kveld, vil du se på?

Senere ny melding

– er lett beruset av vin og fitta er klar.

 

En stund over midnatt melding om jeg kan hente henne på X Bar og sende melding da jeg står utenfor. Sklir ut av garasjen, parkerer utenfor baren hvor det er mye folk og liv.Spent og med skjelvende fingere sender jeg melding og får svar, ”kommer”.

 

Ut kommer kona, lekker og sexy i kort skjørt til mitt på lårene, med vennen som har armen rundt henne. De setter seg inn i baksetet tett omslynget og hun ber meg kjøre sagte hjem men at jeg gjerne kan ta en tur rundt i byen. De ser synlig beruset og prater i vei om hvor kåte de er. Han sier at jeg har en kone som knuller helt rått og spør om han får bli med hjem og pule henne hele natta. Jeg startet bilen og glir sakte opp gata, justerte speilet så jeg har full oversikt og ser at skjørtet har glidd helt opp og kunne ane at hun var truseløs, godt at vi har en stor Audi. Snart har han hendene innenfor blusen og masserte de struttende brystene. Hun strøk hånda over hans staken og masserte uten på buksene. Han pustet tungt og opphisset og visker høyt i øret hennes - Herregud, så deilig du er!

Han stryker henne på låret og tar på den kåte fitta og finger puler lenge.. Hun begynner å lirke ut hans kukk og runker han med myke lange bevegelser. De kysser heftig og det er deilig og opphissende å se han på.! De stønner om kapp og ber meg kjøre rundt i byen. Hun får et ekstra kikk ved at jeg ser på og at de sitter bak mørke bilglass og kan bli observert fra de på gata.

 

-Jeg vill at du knuller mig, visker hun.......... drar skjørte opp på maven og snur seg i baksetet. Litt trangt og mye stønn for å komme skrevs over han og tar et fast tak om kukken hans og fører den sakte i fitta samtidig som hun synker ned på han. Hun rir han grundig, mens han suger på de stive brystvortene og knar hennes faste rumpe. Hun løfter seg helt av hans kåte store kukk og setter seg brutalt ned og jukker rått opp og ned, frem og tilbake og han leker med en finger i rumpesprekken. Han blir kort i pusten og hun sklir sakte av pikken før han kommer og ber om litt å drikke. Har to bokser øl liggende i bilen som de får og han blir sakte kjølt ned da hun holder ølboksen mot den store stå pikken.

 

- Jeg vil at du tar meg bakfra stønner hun og manøvrer seg på kne i baksetet. Litt trangt men han kommer i stilling fortsatt med buksa på, pikken ut gjennom smekken og med ene handa styrer kukkene inn i fitta og kjører den hardt rett til bunns så hun ynker seg i smerte og lyst. Med den en hånden maserer han det en brystet og råpuler kone for fult tempo. Han kommer, stønner og kona roper at han må fortsette.... og jukker kraftig for så med kraftige rykninger komme i en stønnende orgasme. Han trekker den glinsende kukken sagte ut og det renner hvit sæd ut av fitta.

 

De synker utmattet ned i baksetet. Jeg ble kjempe kåt av å se han råpule kona og sprute fitta full!!

Under kjøreturen så jeg mer i speilet en framover, mens jeg rullet sagte rundt i ganske tomme gater, bortsett en turer opp hovedgata so gitt de to i baksetet ekstra kikk. Mens vi kjører stryker han fitta og har to finger inne i,, og hun puster tungt.

 

Kona sier til han at hun er sliten og ber meg kjøre han hjem. Kommer utenfor huset hans takker han meg knullet kona og ber om et siste knull, men blir avvist av henne. Han går ut av bilen ustø, får den stive pikken inn i buksa og har sæd og fitt saft på buksa og går ustøtt opp mot inngangsdøra.

Kona legger seg bakover i baksetet, stikker to fingere i fitta og sakte finger puler seg selv spør om jeg vil ha fitte og ber meg kjøre hjem. - sier at hun vil at jeg slikker fitta ren for rester av sæd og knulle henne i alle hull. Jeg er kjempekåt, lengter etter pule henne lenge og rått, akselerer kraftig opp gata.

Det ble en het slutt på natta!!

I dag er vi tilfreds og hun takker meg for en fantastisk natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...