Gjest hewa Skrevet 29. april 2011 Share Skrevet 29. april 2011 Hei Jeg er ganske ny her inne og har akkurat sartet min egen blogg. Se gjerne innom den Jeg har ikke gjort så veldig mye enda, men det blir etter hvert. Skal også få lagt ut bilder og endre design snart. Jeg har masse på hjertet om det å være hotwife og det livet jeg lever sammen med min flotte mann/kjæreste. Vi har det utrolig spennende med dette, og håper etterhvert å komme i kontakt med flere som oss eller som ønsker å starte. Håper på seriøsitet. Blir det for mye tull og fjas, gidder jeg nok ikke fortsette Håper dere har litt tålmod, selv om jeg ikke kommenterer hver dag eller kommer med nye innlegg hver uke. Jeg prøver meg frem ---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:11 ---------- Og adressen ja: tronderhotwife.blogg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UYN Skrevet 30. april 2011 Share Skrevet 30. april 2011 Husk å bump ved nye treff. Gleder meg til å lese mer om opplevelsene deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 3. mai 2011 Share Skrevet 3. mai 2011 Har akkurat lagt ut nytt innlegg på bloggen min :-) tronderhotwife.blogg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggi Skrevet 3. mai 2011 Share Skrevet 3. mai 2011 ¨Flott blogginnlegg fra idag 3 mai. Heftig og opphissende. Ser fram til nye innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UYN Skrevet 3. mai 2011 Share Skrevet 3. mai 2011 Helt enig med han ovenfor. Flott fortalt Takk for bump! -UYN- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 7. mai 2011 Share Skrevet 7. mai 2011 En veldig bra blogg! Gleder meg til fler innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 13. mai 2011 Share Skrevet 13. mai 2011 Da har jeg akkurat lagt ut nytt innlegg på bloggen min. Og innlegget er bare noen timer gamlere enn selve hendelsen Så jeg kan trygt si jeg sitter her å er nyknulla Håper dere liker det, og kom gjerne med kommentarer. Still gjerne spørsmål også. Begynner jo å bli litt erfaren som hotwife etterhvert http://tronderhotwife.blogg.no/?c=1305289226 Ha ei flott helg alle sammen! Håper dere får ei helg fyllt med deilig sex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 14. mai 2011 Share Skrevet 14. mai 2011 Liker den nye headeren! Ser ut som du har en veldig, veldig bra kropp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 20. mai 2011 Share Skrevet 20. mai 2011 Da har jeg lagt ut ei ny fortelling fra mine opplevelser på bloggen ) Ha ei fin helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 27. mai 2011 Share Skrevet 27. mai 2011 Hei Ny fredag - ny historie. Håper dere nyter den. Det gjorde vertfall jeg, da det skjedde tronderhotwife.blogg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.