Gå til innhold

Besøk gjerne min ferske blogg!


Gjest hewa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ganske ny her inne og har akkurat sartet min egen blogg.

Se gjerne innom den :)

Jeg har ikke gjort så veldig mye enda, men det blir etter hvert. Skal også få lagt ut bilder og endre design snart.

 

Jeg har masse på hjertet om det å være hotwife og det livet jeg lever sammen med min flotte mann/kjæreste. Vi har det utrolig spennende med dette, og håper etterhvert å komme i kontakt med flere som oss eller som ønsker å starte.

 

Håper på seriøsitet. Blir det for mye tull og fjas, gidder jeg nok ikke fortsette :confused:

 

Håper dere har litt tålmod, selv om jeg ikke kommenterer hver dag eller kommer med nye innlegg hver uke. Jeg prøver meg frem :cool:

 

---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

 

Og adressen ja: tronderhotwife.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat lagt ut nytt innlegg på bloggen min. Og innlegget er bare noen timer gamlere enn selve hendelsen :) Så jeg kan trygt si jeg sitter her å er nyknulla :) Håper dere liker det, og kom gjerne med kommentarer. Still gjerne spørsmål også. Begynner jo å bli litt erfaren som hotwife etterhvert :D

 

http://tronderhotwife.blogg.no/?c=1305289226

 

Ha ei flott helg alle sammen! Håper dere får ei helg fyllt med deilig sex :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ny fredag - ny historie. Håper dere nyter den. Det gjorde vertfall jeg, da det skjedde :)

 

tronderhotwife.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...