Gå til innhold

Kona og nach


Lystigpar_84

Anbefalte innlegg

Kona har flørtet en stund med en bekjent av oss.

Tidligere i år kom han hjem til oss mens jeg var å trente, det ente med att de hadde sex i stua vår.

 

Etter det har det ikke skjedd så mye, men i sommer har de kosa seg mere, den ene gangen kom han til oss etter jeg hadde lagt meg, jeg kunne høre de knulla nede i stua, det var utrolig opphissende.

 

Men det jeg skal fortelle om hendte inatt, vi hadde vært ute på byen og skulle hjem for ett lite nach.

Vår nabo var med og våres felles bekjente. Jeg og naboen satte oss ned for og ta en øl og praten gikk. Kona forsvant på badet og etter en liten stund gikk ''elskern" hennes etter, vi andre satt ved bordet og drakk og spilte musikk.

Det var i mellom to sanger jeg hørte ett kyss, tenkte ikke så mye over det, i og med att naboen vet ikke stort og elskern til kona tør ikke gjøre noe når han vet jeg er våken. Men så kom kona mi ut, satte seg på fanget mitt og ba meg se på mobilen, dær var det en snap- bilde av han som kysset henne på halsen, med teksten " kan jeg ta han med meg opp?". Det gikk frysning igjennom kroppen min og jeg kjente hvor pirrende og spennende jeg syntes det var, ja sa jeg.

 

Etter att de gikk lurte naboen på hvor de ble av, vet ikke svarte jeg og begynte og snakke om noe annet. Etter en god stund skulle naboen gå, så vi takket for ikveld og jeg fulgte han til døra, så foresten elskern til kona i vindu akkurat når vi kom i gangen.

 

Jeg gikk opp til soverommet og så kona som lå i senga nypult og naken med sæd over magen og puppa. Får ikke bilde ut av hodet, det var så deilig. Hun hadde blitt knulla hard og godt av elskern. Jeg la meg ned og fingret henne mens hun fortalte alt til meg og ikke lenge etter knullet jeg henne og kom ganske så kjapt.

 

En fin tur på byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...