Gå til innhold

Hvordan bekrefte profil som Bull, Kvinne, Hotwife, Par eller Sissy


Anbefalte innlegg

Hvorfor burde jeg bekrefte min profil?

Når du velger å bekrefte profilen din så vil du få et "stempel" på din profil som viser tydelig både på profilen din, ved siden av brukernavnet i chaten og i alle innleggene du skriver at du er bekreftet av administrator. Det er da liten tvil om at du er noen annen enn hvem du utgir deg for å være. Du vil også få tilgang til forumet "Real People" hvor kun bekreftede brukere har tilgang.

 

bekreftelse1.jpg

De forskjellige stedene hvor andre brukere ser "bekreftet status" på din profil.

 

 

Hvordan får jeg profilen bekreftet?

For å bekrefte din profil trenger vi et verifiseringsbilde. Bildet kan være anonymt og uten ansikt men det må tydelig vise at det er den samme personen som bildene på profilen eller i bildemappen din. Oppprett en henvendelse til support. Under hjelpeemne markerer du "Bekreft profil" hvor du forteller om du vil bekreftes som Bull, Kvinne, Hotwife, Par eller Sissy.

Legg så ved et bilde som tydelig viser hvilket kjønn som eier profilen. Hold også opp et håndskrevet ark, lapp e.l hvor man kan lese "[email protected]". (Se bildeeksempel)

 

bekreftelse2.jpg

Klikk på bilder for en større versjon av "Eksempel på bilde for bekreftelse av parprofil"

 

 

Deres bekreftede bilde er kun tilgjengelig for Admin og vil ikke være synlig for noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...