Gå til innhold

Endelig vellykket Cuckhold


Gard

Anbefalte innlegg

Kona og jeg er i 40/50 årene, har gode jobber som innebærer en del reise. Vi har et åpent og aktivt sexliv. på reser har det blitt litt sex på si hver foross, men har altid fortalt om det da vi kommer hjem eller på telefonen. Vi blir begge kåte av å høre om knullinga til den andre og ender altid med heftig sex som avsluttning.

Vi har også prøvd parterbytte uten at dette har gitt oss noe.

Har også hatt trekant sammen med en nyskilt vennine av kona noen ganger. Jeg / vi opplever dette som mer stresende eller nytelse da vennina ønsker å bli knullet mest samtidig som hun slikker konas fitte.

 

Kona er høy slank lys blond med en liten sexy rumpe, smal midje og lett løftede c-cup bryster. Kler seg offtes så formene vises godt og gir en sensuel utstråling. Etter at vi har ha hatt seks og ligger å slapper av med en litt småprat har vi ofte kommet innom at jeg synes det ville være spennende om kona prøvde en Bull. Dette som jeg sier ut fra at jeg blir kåt av å høre om og hvordan da kona her hatt et knull med en annen. Kona blir kåt av tanken på at jeg ser at hun har en annen pikk inne i seg og fantaserer om at jeg en gang skal se på og slikke henne etterpå. Kona ønsker seg en bull med stor pikk på 23/24, min 19 og da sikker sex uten kondom.

 

Vi har forsøkt å finne og kona har forsøkt å finne en bul da vi er ute på ferie og ellers i selsak og da hun er på byen alene, men har trukkt seg hver gang da hun ikke har blitt helt tent og med tanken på pikk uten kondom.

 

Palmesøndag reisete vi på hytta og for første gang på lennge skulle vi være aleine på hytta en hel påske. Vi gledet oss til en herlig påske med ski god vin og mye sex. Etter to dager ble vi bedt til vår hyttenabo som er lege. Han å kona er i tidlig 30 årene og ikke særlig spennende, men til vår glede hadde de besøk av en kollega av naboen og hans kone. Kollegaen og kona var 30, han høy (195), bredskuldret og veltrimmet. Kona lita og slank med asiatisk utseende. Vi spiste, tok litt vin og det var en vennlig og god stemning hvor praten gikk lett og høyt. Kollegaen ble etterhvert svært oppmerksom mot kona mi og så langt og dvelende da hun med lett svingende sexy rope gikk på toalettet.

Tidlig på kveld gikk vi hjem til hytta og jeg spurte kona om hun hadde lagt merke til kollegaen til naboen beunderet henne? Jo hun hadde merket det godt og blitt smigret av blikket hans, samt at han hadde befølt brystene hennes og visket at hun gjorde han kåt da vi tok avskjed med litt klemming og små klining. Vi hadde heftig sex etterpå og det var tydlig at kona hadde blitt kåt av tanken på "han". Hun var lett dominant og red meg hardt som hun alderig før hadde ridd. Hun beordret meg til å knulle henne hardt som avslutting med beina rundt nakken min og harde støt helt i bunn av fitta. Da vi lå utslitte etter heftig puling spurte jeg om hun kunne tenke seg "han" som elsker, men var ikke sikker.

 

Neste dag møtte vi alle fire i skibakken og kollegaen til naboen fortalte at kona hans skulle jobbe i tre dager da hun var sykepleier i byen og hadde vakt. Ut på dagen da skiføret ble dårligere ble vii enig om at kona reiset tilbake til hytta og jeg dro vider opp i andre bakker. Da jeg kom tilbake satt kona på verandaen og solet seg og fortalte at "han". De hadde flørtet litt og han hadde smurt inn kona med solkrem på armene, halsen og ovenfor brystene. Hun hadde skjønt at han var kåt og at bulenpå buksen var interesant stor!Hun var usikker på størelsen på utstyert " hans" ut fra at han hadde så lita kone. Noe mer hadde ikke skjadd men avtalet at om det ble soling neste dag kunne hann stikke innom. Jeg sa et jeg ble tent med tanke på at han ønsket å knulle kona og hun sa at hun ble kjempekåt av å så åpelyst bli forsøkt forført. Den kvelden hadde vi god, heftig sex og kona var igjen dominat, svært bestemte på hva hun ønsket. Hun ønsket å bli knullet uten forspil i stillinger vi knapt hadde prøvd tidigere og jeg måtte knulla med og uten kondom, og vi avslutte i mørket i doggy på verandan i mørket, hett i null grader.

 

Dagen etter dro kona tilbak til hytta midt på dagen og jeg ønsket henne lykke til. Hun svarte at det var uvist om "han" kom og om ville! Etter en god time fikk jeg tekstmelding hvor det sto: Jeg er kåt er det ok? Ok!! svarte jeg. Jeg dro på afterski og var svært forventningsfull og spent. Etter en stund fikk jeg melding: Kom, det var deilig! Jeg tok taxi til hytta kjempekåt og spent. Kona satt lett tilbakelent i en solstol på terrassen og beordret meg på soverommet med en gang og krevde slikking av fitta før jeg tok av kærne mine. Vernget bar ned skibuksa hennes og slikket en herlig våt, våt og glatt fitte. Hun stønnet høyt da jeg slikket restene av sæden hardt, nesten brutalt og kom i voldsomme orgasme og rykkninger. Etter på red hun meg med lange dype støtt til hun kom på nytt og jeg fikk avslutte med en misjonør mens jeg sugde brystene til hun kom for tredje gang. Mens vi lå og slappet av fortalte hun at han hadde en stor delig pikk nesten i størtse laget som ble uvant trang og på grensen til sterk smerte da han ikke veldig hensynsfult peresset pikken inn i fitta hennes. Han hadde fått utløsning alt for fort første gangen og tatt hennne bakfra runde nr to og da haddde hun nesten fått orgasmem før han sndte en ny ladning inn henne. Hun hadde avtalt ny runde neste dag, dersom det var ok for meg. Hun ønsket at jeg skulle høre på henne bli knullet og ville ringe opp meg på mobiltelefon. Det hørtes opphissende ut.

 

Ny dag og vi dro ut på ski til midt på dagen da vi reiste til hytta! Hun hadde avtale ved totiden og jeg tok bilen og reiset på butikken og ventet i bilen... Etter en stund ringte telefonen og jeg hørte viskende: er på badet og har smørt fitte med glidemidel og går nå for å ta imot pikken hans. Etter litt kntring og lyder:

Så stor og stiv pikk, jeg vil ha den rett inn i fitta. Legg deg, jeg rir deg, sier hun

Hvor er mannen din og har han skjønt noe, sier han

Skynd deg, han kommer tilbake om to timer,nei han kan ikke får vite noe, sier hun

Å du er stor og stiv og jeg elsker å trenge en på den, jukk meg hardt, sier hun

Stønn og lyder fra begge

Sug brystene mine hardt,sier hun

Du roterer på pikken og knuller meg fantastisk, stønner han

Vent vi skifter, kom opp på meg, sier hun

Vil ha beina rundt nakken din og kjør kukken i bunn.... stønner hun

Stønn, lyder og små hyl......

Har alderig fått så god fitte før og nå spruter jeg, stønner han

Stille en stund...

Jeg ronker kukken din slik at du puler meg en gang til eller trenger du en pause, sier hun

Du runker så godt, nå stivner jeg, er snart klar, du er en fantastik elskerinne som krever og lærer meg nye sider..., sier han

Pul meg hardt bakfra, sier hun

Pul meg hardere og støtt kukken kjempehardt i bunn av fitta, stønner hun

Pul hardere... stønner hun

Stønn og hever etter pusten.

Jeg spruter i fitta di.... og så godt, sier han

Stille en stund...

Jeg ble ikke tilfreds av denne pulinge, men du har en fantsktikstor og stiv pikk, sier hun

Jeg vil være elskeren din og du må lære meg hvordan jeg tilfredstiller deg, sier han

Vi får sjå om anledningen byr seg men jeg elsker pikken din,sier hun.

Jeg slår av teleforn.

 

Bygen sakte å kjør mot hytta og så kommer meldig: Ligger i senga å venter på deg!

 

Inn i hytta og rett på soverommet, og sier hun. Kom jeg er nypult og full av sæd, men ikke tilfredsstilt. Sug, slikk fitta rein for sæden hans. jeg la meg ned mellom beina og sugde henne rein for sæd og stakk tunga langt inn i den glatte, våte og oppsvulmede fitta. Hun stønnet høyt når orgasmen kom i kraftige rykk, Hun tol tak i håret midt og trykkte meg hart mot fitta da hun kom for andre gang. Pul meg stønnet hun. Det ble et fanatstik deilig knull. Etterpå fortalte hun det jeg hadde hørt og ville vite om likte å høre på. Jeg svaret at det var opphissende og jeg hørte gjerne senere. Hun fortalte også at han hadde fortalt at kona hans var så trang og hadde så lita fitte at han ikke kunne halve pikken inne i fitta.

Jeg spurte om hun ville knulle han senre og det var hun ikke sikker på, men kanskje om jeg hørte på og "overrasket" dem og kunne fortsette å slikke henne da han ikke orket mer.

 

Vi så dem en kveld senere i påska "han" virket veldig spent og på vakt overfor meg og sin kone. Min kone spøkte med at hun hadde hatt en uforglemlig påske, også med trivlige naboer.

Resten av påska klnullet vi lenge hver kveld og kanskje i kveld også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...