Gå til innhold

Endelig vellykket Cuckhold


Gard

Anbefalte innlegg

Kona og jeg er i 40/50 årene, har gode jobber som innebærer en del reise. Vi har et åpent og aktivt sexliv. på reser har det blitt litt sex på si hver foross, men har altid fortalt om det da vi kommer hjem eller på telefonen. Vi blir begge kåte av å høre om knullinga til den andre og ender altid med heftig sex som avsluttning.

Vi har også prøvd parterbytte uten at dette har gitt oss noe.

Har også hatt trekant sammen med en nyskilt vennine av kona noen ganger. Jeg / vi opplever dette som mer stresende eller nytelse da vennina ønsker å bli knullet mest samtidig som hun slikker konas fitte.

 

Kona er høy slank lys blond med en liten sexy rumpe, smal midje og lett løftede c-cup bryster. Kler seg offtes så formene vises godt og gir en sensuel utstråling. Etter at vi har ha hatt seks og ligger å slapper av med en litt småprat har vi ofte kommet innom at jeg synes det ville være spennende om kona prøvde en Bull. Dette som jeg sier ut fra at jeg blir kåt av å høre om og hvordan da kona her hatt et knull med en annen. Kona blir kåt av tanken på at jeg ser at hun har en annen pikk inne i seg og fantaserer om at jeg en gang skal se på og slikke henne etterpå. Kona ønsker seg en bull med stor pikk på 23/24, min 19 og da sikker sex uten kondom.

 

Vi har forsøkt å finne og kona har forsøkt å finne en bul da vi er ute på ferie og ellers i selsak og da hun er på byen alene, men har trukkt seg hver gang da hun ikke har blitt helt tent og med tanken på pikk uten kondom.