nyioslo Skrevet 25. juli 2016 Share Skrevet 25. juli 2016 Er det noe aktivitet der? Tenkte å ta med kjæresten min en av de kommende helgene. Hun har blitt med på å bli med og vet om mine fantasier. Men kommer nok ikke til å strekke seg lenger enn å snakke med andre menn og litt "klåing" eventuelt. Noen tips om hvordan vi lettest kan få menn til å prate med henne selv om vi står sammen (har lovet henne det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytelse2016 Skrevet 26. juli 2016 Share Skrevet 26. juli 2016 http://www.viproom.no er jo et egnet sted for å teste litt flørt .... G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 26. juli 2016 Share Skrevet 26. juli 2016 Ankelkjede og utfordrende utringning gir jo visse non-verbale signaler... Om det er noen menn som klarer å lese de er en annen sak.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyioslo Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2016 Hun kommer kanskje til å ha på seg ankelkjede, men hun vet ikke at det betyr noe i tillegg til å være fint. Men folk oppfører seg jo der, håper jeg, så tenker det er en grei begynnelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyioslo Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2016 Er ikke vip-room veldig rett på sak (inyour face)? Har tenkt at 3 brødre kan være en ok begynnelse å tilnærme oss det ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.