Gå til innhold

Eventyrlig par fra Bergen leter etter en viril mann til MMF-trekant


volumebass

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi er et eventyrlig par fra Bergen som er interessert i å bli kjent med en ekstra mann til MMF-trekant. Vi er sykdomsfrie og diskret, og forventer det samme av deg.

 

Han har erfaring fra MMF-trekant tidligere, men for henne er dette helt nytt. Hun like å eksperimentere, er åpen for mye og er veldig interessert i å kunne få leke med mer enn én kuk. Kanskje du er den rette mannen til henne?

 

Hvem leter vi etter?

 

En seriøs mann som holder avtaler og som stiller opp. I tillegg må du være renslig, sykdomsfri og diskret. Det er viktig for oss at du skriver litt om deg selv når du kontakter oss.

 

Vi leter spesielt etter menn som oppfyller de fleste av kravene i listen nedenfor; men litt variasjon/avvik fra kravene er såklart innenfor.

 

- Menn mellom 18 og 40/45 år

- God utholdenhet i sengen [les over middels-til veldig høy]

- Utadvendt og sosial

- Kan gjerne være litt frekk [hun liker å bli dominert]

- Sykdomsfri og renslig

- Fin størrelse på kuken; hun har lyst å prøve stor kuk

- Utholdenhet er det aller viktigste, men en stor kuk setter hun pris på

- Du kan gjerne se veldig maskulin ut med skjegg, tatoveringer og piercing

- Hun setter pris på en pen man (gjerne blond også)

- I god fysikk; verken for trent eller for tykk

 

Kontakt & treff

 

Gjerne skriv til oss, og beskriv deg selv i meldingen. Jo bedre svaret er, jo større sjansen er for at du blir vurdert som en seriøs kandidat. Aktuelle personer vil da få snakke med henne direkte over KIK/snap. Treff gjerne i neste uke! (siste uken i juli)

 

 

Vi gleder oss!

 

MVH,

Oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Mann 29 år, 1.88 høy, tatoveringer,piercing i begge ørene, utadvent og sosial, jogger mye (liker å trene) Sykdomsfri/renslig/diskre check :)

Er rundt 20-21 cm, er vel det man kaller kommune blond (altså mørk blond.)

Men jeg er helt fersk i denne sjangeren men ønsker å bli en skikkelig dominerende bull.

Jeg tror jeg er delvis biseksuell uten å vite dette helt sikkert siden jeg ikke har erfaringer med menn.

Derimot vet jeg at jeg ikke er redd for andre peniser ;)

Har aldri hatt trekant men kunne gjerne tenkt meg å prøve dersom kjemien stemmer bra for alle parter.

 

Håper på svar hilsen VikingVest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...