Gå til innhold

Jeg er heldig


ludderpar

Anbefalte innlegg

Dette kunne vært et innlegg om en fantasi jeg har, men heldigvis har fantastien blitt virkelighet. Mine drifter er store og jeg trenger mye sex. Min mann og jeg har mye deilig sex, men det er ikke nok. Jeg hadde over lengre tid fantasert om å ha en elsker, rett og slett fordi jeg ikke får nok. For en stund siden begynte vi å snakke om dette, og vi fant raskt ut at mannen tente vel så mye på ideen som jeg gjorde. For å gjøre historien kort så fant jeg meg en elsker- en mann jeg treffer så ofte jeg har anledning. Han er utholdende, krevende og dominant- akkurat slik jeg trenger. Når jeg gjør en avtale med han gir jeg bare kort beskjed til mannen min om det- og han må infinne seg med det. Ofte setter jeg på han kuklås- det tenner meg mye at han ikke får runket når jeg er ute å har sex. Enkelte ganger overnatter jeg hos han og da er han hjemme innelåst over lang tid. Jeg kan også innimellom sende sms og mms for å fortelle han hjemme hvor deilig jeg har det. Jeg vet at han tenner voldsomt på det og han plages veldig når pikken er låst inn mens jeg er borte.

 

Vi har tidligere hatt trekant (med en annen enn min nåværende elsker), og hans største ønske nå er at vi finner en mann som kan knulle meg mens han ser på. Jeg tenner også veldig på den ideen, i det jeg liker å jeg liker å ydmyke han. Tanken på at han ser en annen ta meg hardt samtidig som jeg stønner av nytelse er utrolig opphissende.

 

Jeg har avtale med min elsker om et par dager og jeg ser frem til å sette på kuklåsen før jeg drar for å bli tatt og brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest frekklek

mmmm aldri får lås på kuken, men kjenner følelsen brer seg.. må være sinnsykt provoserende... ;-)

Og at du bare drar og gjør det.. helt rått deilig... Har du en ledig søster..? hehe

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...