Gå til innhold

Trekant


Lasse_vest

Anbefalte innlegg

Etter vi hadde trekant for første gang i desember i fjor har jeg vært nesten besatt på å se henne med en annen mann igjen. Hver gang vi hadde sex fortalte jeg henne om hvor opphissende det var å høre henne stønne hardt når han støtet inn i henne. Jeg merket da at hun ble veldig våt og opphisset når hun hørte dette. Hun og kameraten min hadde hatt seg 3 ganger den natten, to etter hverandre og en om morgenen før hun la seg ved siden av meg i sofaen om morgenen. Etter å ha mast litt på henne har jeg fått høre at hun aldri har hatt så bra sex før, noe som på en syk måte tenner meg... Vi snakket sammen etterpå om vi skulle invitere ham i senga igjen, men hun var redd for at det kunne ødelegge forholdet vårt da han er en god kamerat av meg. Noen dager senere hadde vi to sex igjen, og hun visket i øret mitt at hun ville gjerne ha flere slike netter om jeg var med på det. Det var i juleferien at ting begynte å skje. Hun var ferdig med eksamen og var ute med noen jenter fra klassen og feiret. Vi sendte kåte meldinger til hverandre gjennom kvelden, hvor jeg hintet frem på at hun kunne godt gå på en annen nattklubb uten venninnene på veien hjem og forføre en mann. Jeg fikk i svar at hun ville at jeg skulle finne en person på nettet, så hun var sikker på å bli fylt opp igjen:cool: Jeg laget en annonse på siden her og kom i kontakt med en mann på 32 år som bodde i byen. Jeg viste henne et bilde han sendte og hun synes han var veldig kjekk. Vi sendte ham mailadressen og chattet på MSN dagen etter. På webkameraet viste han seg å være en høy og muskuløs mann som hadde møtt par før. Vi ble enige om å møtes på en kafé like i sentrum den samme kvelden.

 

Da kvelden nærmet seg måtte jeg gå ut en tur for å få ut litt av spenningen som hadde satt seg dypt inn i kroppen. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk, men alikevel innstilt på å få oppleve henne sammen med en annen mann igjen! Da jeg kom tilbake til leiligheten var hun på badet og stelte seg. Det var ganske sykt å tenke på at jeg faktisk skulle la en annen mann vi overhodet ikke kjente få møte oss og muligens ha sex med henne. Det høres nesten ut som ren fantasi, men vi var begge veldig kåte etter den første opplevelsen med trekant. Hun hadde på seg stramme sorte bukser og en stram hvit topp som viste kløften til de deilige puppene hennes. Hun smilte til meg og spurte om hva jeg synes. Jeg svarte at hun så veldig sexy ut og kysset henne. Hun fortalte meg hun hadde med seg den tynne og svarte, nærmest gjennomsiktige nattkjolen jeg kjøpte til henne på valentines dag, og håpet at han ville synes hun så sexy ut i den.

 

Vi tok bussen ned til kafeen og var der et kvarter før vi skulle møte ham. Jeg sa til henne at jeg var dritnervøs, og at det kanskje var litt drøyt å møte en helt ukjent mann som vi bare hadde chattet noen timer med på MSN. Hun sa at hun var litt nervøs også, men at det bare var til å gå hjem hvis det ikke var noen god kjemi. Like etter at vi fant oss et bord kom fyren bort og satte seg ned. Vi hilste på hverandre igjen og det var overraskende hvor lett samtalene gikk. Jeg merket at han kikket en del ganger bort på kløftet hennes og smilte til meg. Dama virket veldig lettet over hvor omgjengelig og lett det var å snakke med ham, og sendte meg bort til disken for å kjøpe en halvliter øl til hver av oss. Vi snakket om alt fra studier til hva gjorde på fritiden. Alt var gode greier, og etter en tre-fire øl ble vi enige om å gå til leiligheten hans. Vi brukte en liten halvtime å spasere, og da vi nærmet oss strøk han dama mi over baken og hun smilte til oss begge. Jeg var så utrolig kåt og fantaserte om hvordan hun kom til å ligge der i en seng med han over seg. Leiligheten var liten men fin med en åpen stue og kjøkken løsning. Han viste oss rundt og laget noen drinker på kjøkkenet mens vi satt i sofaen. Da han satte seg ned med oss gikk dama på badet. Vi merket begge ølene vi hadde drukket og han fortalte meg at hun var utrolig pen, hvorpå jeg svarte på spøk at hun så enda bedre ut uten klær:p Han spurte meg om jeg fortsatt var interessert i å dele henne, og fikk selvfølgelig et klart ja tilbake. Jeg så hele tiden for meg hvordan han kunne være i stand til å tilfresstille henne med den veltrente kroppen sin. Jeg husker også at han viste et bilde på MSN og var ganske velutstyrt. Han dempet belysningen og satte på radioen. Dama kom tilbake og satt seg mellom oss. Hun virket også å være brisen, kanskje litt småfull, og da jeg reiste meg opp for å åpne et vindu så jeg at han la hånden sin på låret hennes. Hun smilte til meg og spurte om ikke jeg ville sette meg ned igjen. Jeg kjente at pulsen banket i hele kroppen min og hun begynte å kysse ham. Han ga meg beskjed om å gå og låse døren, og dama la hånden sin i skrittet hans. Da jeg kom tilbake møtte jeg henne i gangen, og hun visket til meg at bulen i buksa hans var ganske stor;) Hun kom tilbake med nattkjolen på seg, og spurte hva han synes. De store brystvortene på de fyldige puppene hennes (70 C;)) var synlige gjennom nattkjolen. Han fortalte hun at hun var utrolig pen. Hun satte seg mellom oss og plasserte hendene sine på skrittet vårt. Vi tok begge av oss buksene, og hun satte seg på kne foran meg og startet å suge meg. Jeg dro fram puppene hennes og merket at pikken hans beveget seg under bokseren. Hun satte seg så ned på kne foran og sa at det var han sin tur. Da hun tok pikken hans frem runket hun den forsiktig med begge hendene, og la den i munnen sin. Mens hun sugde ham spurte han meg om det gikk greit, og jeg smilte og nikket.

Etter hun hadde suget han en stund gikk vi inn på soverommet hans. Hun sa at vi begge skulle legge oss ned i sengen, og han tok på seg kondom. Hun satt seg ned på staken min og begynte å ri meg forsiktig mens hun runket ham. Jeg husker at jeg måtte stoppe henne etter et par minutter for at jeg ikke skulle komme for tidlig. Jeg var veldig opphisset, noe jeg merket at hun også var. Hun satte seg da på huk over han og skled forsiktig nedover pikken hans. Hun stoppet da hun var litt over halvveis og sa at han var veldig stor mens hun stønnet. Hun prøvde å ta hele pikken hans, men ble bunnet før den var helt inne. Hun stønnet mer og mer før jeg hørte henne komme høyt.

Han la henne ned på ryggen og ba meg gi henne en ordentlig omgang. Jeg dyttet pikken min inn i henne og tok henne hardt. Hun var gjennomvåt nedentil. Vi byttet på å ta henne i misjonær, og jeg husker det var utrolig pirrende å se de hvordan hun la bena sine rundt skuldrene hans mens han ga henne lange dype støt. Når vi tok henne på tur var hun helt vill og fortalte hvor deilig det var å bli pult av to menn. Selv om hun stønna ekstra mye når han tok henne følte jeg meg ganske konge Han spurte henne hvor hun ville ha spruten og hun svarte på puppene sine. Han trakk seg ut, dro av kondomet og runket spermen på puppene hennes mens hun pustet tungt. Var utrolig deilig å se henne så kåt! Etter noen minutter reiste jeg meg opp og kom over puppene hennes jeg også, og var ganske fornøyd med kvelden da jeg så henne sitte på sengekanten og tørke av seg sæd med et håndkle han ga henne. Vi takket for oss og sa at vi kunne snakke sammen igjen på MSN en dag. Vi snakket ikke så mye sammen på vei hjem, settingen var litt rar da vi var ute av leiligheten på vei til bussen. Men vi var begge i veldig godt humør, og vil gjerne oppleve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en nydelig historie og at du deler den med oss. Er deilig å lese slik flott historie en påskemorgen og kjenne ereksjonen tilta etterhvert som jeg leser.:) Er fristet til å ta en kjapp runk , men jeg tror jeg venter til i kveld så jeg kan lese den flere ganger og virkelig drømme seg inn i historien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...