cucktaper Skrevet 29. februar 2016 Share Skrevet 29. februar 2016 Gutt på 27 år her. Jeg søker en eller flere menn, helst i 20-årene, til å ydmyke meg foran min nye kjæreste på byen i Oslo, for så å legge an på henne. Ønsker gjerne forslag til hvordan dette kan skje. Kjæresten min kjenner ikke til dette "stuntet", så kan ikke garantere at det vil føre noe sted, men jeg håper at det kanskje kan sette i gang noe. Hun er 24 år, blond og deilig Håper å høre fra dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cucktaper Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Share Skrevet 1. mars 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniperdude Skrevet 2. mars 2016 Share Skrevet 2. mars 2016 Tror du dama vil være utro da? kan gjerne gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HW-tøsa Skrevet 3. mars 2016 Share Skrevet 3. mars 2016 Tror du dama vil være utro da? kan gjerne gjøre det Hvis du kaller dette utro har du ikke skjønt hva cuckold går utpå! Til Cucktaper, kanskje greit om dama di er litt innforstått om ønskene/fantasiene dine på forhånd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniperdude Skrevet 3. mars 2016 Share Skrevet 3. mars 2016 Det jeg mente var at om damen ikke vet om ønskene/fantasiene er det noe helt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
21cm Skrevet 6. mars 2016 Share Skrevet 6. mars 2016 Det kunne lyde som et frekt eventyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.