Gå til innhold

Reisen


Easy

Anbefalte innlegg

Vi landet rett før kl 1200, ferien var endelig i gang. Det skulle bli sol, bare sol, det skulle bli varme bading og deilig daffe dager. En kort time etter landing var vi framme ved ferieleiligheten. Det var en terrasseleilighet i tredje og øverste etasje, og to og to leiligheter var bare skilt av en ruglete, halvgjennomsiktig pleksiglassvegg. Men den var innpå 2 meter høy, så vi var for oss selv. Man kunne se litt inn på naboterrassen om man sto helt ytterst. Det var ingen på naboens terrasse.

To hvite solstoler, et hvitt plastbord og to hvite plaststoler utgjorde terrassemøblene foran vår leilighet. Leiligheten var grei, ordinært utstyrt, og ellers usjenert i forhold til innsyn. Det var flott utsikt til havet, og stranden strakk seg mot horisonten i begge retninger. Med så god plass var heller ikke stranden overfylt, bare noen badegjester her og der. Lyden av dovne bølger var det eneste som nådde opp til oss.

 

Varmen bestemte bekledningen. Som tilhengere av å la solen slippe til når man først har muligheten, ruslet vi ut på terrassen etter en kort dusj, bare iført hvert vårt håndkle om livet. Snart slappet vi av med litt lett mat og kaldt øl på verandaen. Vi er et alminnelig middelaldrende par, begge ganske veltrente. Hun (Cecilie)har lange ben, flott rumpe og ganske små pupper, hun er svært sexy.

Cecilie kastet håndkleet og ba meg smøre henne med sololje. Hun reiste seg, og lente seg mot rekkverket skuende utover havet. Jeg smurte ryggen hennes, sakte og rikelig, slik hun likte. Med bena en drøy halvmeter fra hverandre ba hun meg også å smøre rumpa og bena. Vi kjenner hverandre såpass godt at da vet jeg at hun ønsker ”tilfeldig” oljete solmassasje overalt der jeg kan komme til. Hun blir alltid svært kåt av dette og nyter å glede seg til mine hender kanskje stryker innom følsomme og deilige steder. Jeg huket meg ned, og så blank væske forme seg som blanke dråper på de nybarberte glatte kjønnsleppene hennes. Noen ganger kunne de bli lange tråder, viser at hun har veldig lyst. Hun stønnet lett og ønsket at jeg aldri skulle bli ferdig med å smøre henne. Kanskje hun ønsket jeg skulle ta henne der.

 

Plutselig merket jeg at noen kikket på oss fra den andre terrassen. En solbrun kar med bar overkropp hang litt over rekkverket og nøt utsikten på alle måter. Han gliste, vippet med solbrillene og gjorde et lite hilsetegn til meg. Hun sto med lukkede øyne og bare nøt å bli massert, merket ikke tilskueren. Snart så jeg enda en kar som også nøt den samme utsikten. Den første gjorde tegn til han at han skulle være stille, og blunket til meg. Jeg reiste meg opp, pikken min var halvstiv og bulte ut under det hvite håndkleet, men jeg gad ikke sjenere meg for naboen. De fikk se hva de ville om de først skulle kikke. Jeg gjorde henne oppmerksom på naboene, ga henne et håndkle, og hun skjulte seg halvhjertet.

Den ene snakket lavt til den andre, kanskje på tysk. Jeg spurte på engelsk hvor de kom fra, og ja, ganske riktig var de tyske og fortalte at de hadde vært her allerede noen uker, og hadde en uke igjen før de skulle reise. De virket svært så siviliserte og hyggelige. Da jeg nevnte at vi ikke ville overdrive bekledningen på terrassen, svarte de at de heller ikke håpet at vi ville bli sjenert av deres manglende bekledning. Etter denne greie og positive kontakten ba jeg karene på en øl, noe de straks takket ja til. Pleksiglassveggen var bare å huke av og svinge til side, så etter et par minutter satt vi der alle fire med hvert vårt håndkle om livet og nøt hver vår øl.

Gjestene våre fortalte litt om seg selv, de var arbeidskamerater i et internasjonalt selskap, og hadde tre måneder fri etter et lengre strevsomt oppdrag i Sør-Afrika. Begge var single i 40-årene, og hadde ingen familie å dra hjem til. Derfor slappet de av noen uker i en leilighet betalt av arbeidsgiver. Slik småpratet vi litt, vi spurte om praktiske ting om butikker og leiebiler, og om strender og restauranter.

 

Jeg kunne lett se på de struttede brystvortene at hun fremdeles var kåt, og den hese, litt slepende stemmen bekreftet dette. Hun reiste seg, og plasserte en solseng slik at solen falt riktig, la ut håndkle og la seg naken på maven med bena mot oss. Hun flyttet bena litt fra hverandre, sollyset slapp til og vi tre karene nøt utsikten av en flott solkrem-glinsende kropp, og barberte kjønnslepper med blanke dråper. Karene reagerte momentant, og stemmene ble et øyeblikk litt anstrengte. Tydelige buler på badehåndkledene levnet ingen tvil om a begge to var svært klare, akkurat som meg. Hun rugget dovent på kroppen, fra side til side, som for å ligge bedre. Men var helt klar over hvordan bevegelsene virket på oss. Snart kastet vi håndkledene alle tre, og satt med struttende ståpikker og nøt synet av en flott, solbrun varm og kåt kvinne. Når hun mente vi hadde lidd nok, snudde hun seg, ville ligge på ryggen. Cecilie tok en slurk øl og oppdaget med et liksom overrasket og fornøyd blikk at vi satt der med hver vår struttende pikk. Sakte smurte hun armer, skuldre overkropp, mage og lår med sololje, og la seg bakover til rette på solstolen med lett sprikende knær. Kjønnsleppene hennes var hovne og åpne, de rosa indre kjønnsleppene var synlige. Situasjonen var svært erotisk. Det var ikke tvil om at hun nøt at tre karer satt med verkende lyst på henne. Og spesielt at to av de var helt fremmede.

 

Jeg ga tegn til våre nye tyske venner at de gjerne kunne kose litt med henne, og de lot seg ikke be to ganger. De reiste seg og stilte seg på hver sin side av solstolen. Cecilie satte seg opp og kun iført solbriller tok hun en ståpikk i hver hånd, førte de mot munnen, lot tungen leke rundt, sugde lett og nøt reaksjonen igjen og igjen. Hun var nå svært åpen og dryppende klar, og så på meg med et spørrende blikk. Jeg visste hva hun ønsket og nikket lett til henne. Hun førte den ene av karene til rette mellom bena hennes. De deilige ristningene av vellyst red kroppen hennes da pikken hans gled inn i henne. Han knullet henne sakte, og med lukkede øyne nøt hun hvert sekund. Det varte ikke lenge før han sprutet i henne, og hun støtte i mot idet det hun fikk sin første orgasme. Han trakk seg sakte ut av henne, litt sæd og fuktighet piplet ut av det åpne kjønnet. Hun tok den våte og halvstive pikken i munnen, og sugde med vellyst smaken av de begge.

 

Jeg var så kåt av det jeg så at det holdt på å gå for meg helt av seg selv. Og nå ville hun ha mer, den andre av de to karene skulle også få komme til. Hun dirigerte han til å ligge på ryggen på solsengen, og skrevde over han, førte han inn i seg vendt fra han slik at jeg kunne se det hele. Sæd piplet ut av henne, og hun visste godt hvordan dette tente meg. Det var ikke første gang vi hadde prøvd dette, men det var første gang at hun gjorde dette etter nettopp å ha fått en orgasme. Det var kanskje varmen, solen og alkoholen som gjorde at vi slapp oss mer løs enn noensinne. Hun lente seg bakover, slik at vi kunne se hvordan pikken hans gled inn og ut av henne. Med håndbevegelser inviterte hun meg til å slikke henne samtidig. Akkurat dette er vel det som gjør at hun kan få en slags kontinuerlig orgasme, og sprute i vilden sky. Dette liker vi begge veldig godt, og jeg la meg med en gang til rette, holdt kjønnsleppene vidt åpne, og slikket henne forsiktig på clitoris. Det tok bare noen sekunder før hun kom i en vill orgasme, og skrek samtidig som hun sprutet meg søkkvåt. Smaken av hennes kåthet, smaken av sæd som piplet ut rundt pikkskaftet som knullet henne, smaken av solkrem og varme var ubeskrivelig deilig.

Vår nye venn klarte ikke å holde igjen og sendte sine varme stråler inn i henne. Sakte slikket jeg videre og merket at de slappet av. Pikken hans gled sakte ut, og jeg slikket henne ”ren” etter å ha gjort også han ren.

 

Nå ville Cecilie at også jeg skulle komme i henne, og la seg på den andre solstolen og trakk meg mot seg. Pikken min fylte hennes velpulte og glatte fitte, og jeg sprutet i henne etter bare noen få støt. Etter litt trakk jeg meg ut, hun ville smake på pikken min og suttet ivrig. Brystvortene hennes fortalte at dette var bare begynnelsen.

 

Jeg hentet litt mer øl, og vi slappet alle samme av i solen, pustet litt ut. Fornøyde etter vårt første møte. Og det tegnet til at det skulle bli en fantastisk ferie med disse kåte naboene.

Endret av Easy
formattering og en pittelitten skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 måneder senere...

Jeg våknet alene.

Det var varmt. Sola var såvidt oppe, men det var allerede 25 varmegrader, minst. Jeg kunne se av laken og teppet på sengen at hun ikke hadde ligget der i natt.

Litt svimmel og tung i hodet husket jeg at jeg nok hadde tatt et par glass for mye og gått og lagt meg. Lå en liten stund og hørte på at Cecilie og våre nye tyske venner pratet og drakk i den varme syden-natten før jeg sovnet.

Jeg kikket ut på terrassen. En del fest-rester sto igjen på bordet. Tomflasker, tomme ølbokser og glass og slikt. Jeg sto opp, strakte meg, ruslet ut på wc og slo lens og pusset tennene. Ikke helt stø fant jeg en tom bærepose og tasset netto ut på terrassen og begynte å rydde opp. Noen av klærne hennes lå på den ene solsenga.

Cecilie var nok hos nabogutta.

Og ganske riktig. Etter en kort stund kom hun inn fra naboenes terrasse, med morsom pule-sveis og bare en tanga. Hun var deilig morgendaff og sexy. Den solbrune kroppen strakte seg i glede mot meg. Brystvortene hennes pekte struttende i været.

-Jeg har hatt det så deilig, sa hun med armene rundt nakken min

- Du har sæd i håret, sa jeg. En stripe sæd lå fra høyre kinn og oppover i håret hennes.

Hun kniste og fant en t-skjorte og gned seg i hodet til sæden var borte.

-Jörg spruter så veldig og plutselig , sa hun. – Jeg bare lå og smakte og småkoste med den morgenstive, og så plutselig kom han. Rakk ikke å ta han i munnen med en gang en gang. Mmm, han smakte godt da, skjønner du, sa hun og kysset meg.

-Jeg har lyst på deg, hvisket hun i øret mitt. – Men du må ta meg i toeren. Jeg hadde meg en omgang med Konrad også før jeg sto opp. Det var så deilig å våkne mellom to stive deilige ståpikker, mol hun og lente seg mot meg.

Jeg kjente at jeg ble knallstiv av tanken.

Det der med at jeg tar henne bak når hun har fått seg litt fremmed pikk er en greie vi har. Og det tok ikke lang tid før jeg la meg på ryggen i senga og hun skrevet over meg, holdt kjønnsleppene sammen og ledet meg inn i henne der bak. Det gikk veldig lett, hun var åpen og glatt ! Når hun begynte å bevege seg åpnet kjønnet hennes seg og nattens og morgenens sæddoser piplet ut.

 

Hun liker godt å ha den inne bak og synke heeelt ned på den, så holder hun kjønnsleppene fra hverandre med peke- og ringfinger, og bruker langfingeren på cliten. Så beveger hun seg sakte opp og ned, og det varer ikke lenge før hun spruter små skvetter på meg. Så når hun plutselig toppen og faller sammen over meg. Noen ganger spruter jeg løs samtidig inne i henne, og noen ganger bare nyter vi hennes ville og våte orgasme sammen.

Denne gangen kom vi samtidig, og jeg pumpet mine stråler inn i henne idét det gikk for henne. Hun stønner og roper ganske høyt når det går for henne. Så med åpne dører ut til terrassen var det ikke tvil i nabolaget om hva vi drev på med.

 

Hun slappet av oppå meg og hvisket meg hva hun hadde opplevd sammen med våre tyske naboer den natten. Det var helt klart at de hadde stort ”underskudd”, for de hadde hatt sex med Cecilie nesten hele natten. Og hun nøt hvert sekund. Hun fortalte at de hadde hatt henne samtidig, bare fordi hun ville det selv. Konrad hadde den største og tok henne bak. Hun hadde lagt seg på rygg oppå han og latt han stange seg vei. Når hun har to liker hun å ha den største bak. Så la Jörg seg over og trengte inn i henne. Som en ekte hotwife lot hun seg rive med av nytelsen og lot orgasmene komme.

 

Slik kom hun så takknemlig tilbake til meg, tent og glad og vi hadde oss en herlig morgenstund. De som hevder at det er noe feil eller moralsk forkastelig over dette, har ikke peil. Dette gir oss et rikt og godt sex- og samliv. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Herregud for en deilig og kåt historie!! Kjente jeg ble kåt, stiv og småskjelven før den 5.linja! :)

 

Håper du kommer med fler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...