Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 27 år, har samboer og barn. Men jeg har en fantasi om at flere menn tar meg samtidig. Det må være diskret, og renslig. og det er ønskelig med menn som er rundt 40 år. Ønsker at vi bruker kondom.

Skrevet
Siden det står annonsert Stavanger i overskriften så er det antagelig på Svalbard dette skal skje! :)

Lykke til med deres søken Meg_88!

Takk:-)

Skrevet

Hei. Mann i målgruppen her (litt under 40) - med erfaring fra liknende settinger. Så tror jeg forstår litt hva som kreves, trygghet osv.

FInt hvis du skriver litt om hvilken setting du tenker dette skal foregå osv; og evt. kriterier utover det du har skrevet her?

Skrevet

Hadde hvert fint på hotellrom, med 3-4 menn i starten. De må være dominant og ta initiativ, da jeg er sjenert på dette området. Det må som sagt være diskret, og jeg må vite fornavn og første bokstav i etternavnet for å unngå treff med bekjente:-P

Skrevet

De må også ta det litt rolig i starten. Har aldri prøvd dp før men dette er noe jeg har lyst til! Jeg liker også når puppene blir knadd skikkelig hardt!

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...