Meg_88 Skrevet 21. februar 2016 Share Skrevet 21. februar 2016 Hei. Jeg er 27 år, har samboer og barn. Men jeg har en fantasi om at flere menn tar meg samtidig. Det må være diskret, og renslig. og det er ønskelig med menn som er rundt 40 år. Ønsker at vi bruker kondom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møremann Skrevet 21. februar 2016 Share Skrevet 21. februar 2016 Hei. Er d i Stavanger dette skall sje? HAr du et sted? En fantastisk tanke ) Vi snx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg_88 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Share Skrevet 21. februar 2016 Hei. Er d i Stavanger dette skall sje? HAr du et sted? En fantastisk tanke ) Vi snx Stavanger ja :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg_88 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Share Skrevet 21. februar 2016 Siden det står annonsert Stavanger i overskriften så er det antagelig på Svalbard dette skal skje! Lykke til med deres søken Meg_88! Takk:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 21. februar 2016 Share Skrevet 21. februar 2016 Når tenkte dere at dette skulle foregå? Høres spennende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg_88 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Share Skrevet 21. februar 2016 Jeg vet ikke, når jeg har fått tak i noen velutstyrte menn.. :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hestegutrog Skrevet 21. februar 2016 Share Skrevet 21. februar 2016 Hei. Mann i målgruppen her (litt under 40) - med erfaring fra liknende settinger. Så tror jeg forstår litt hva som kreves, trygghet osv. FInt hvis du skriver litt om hvilken setting du tenker dette skal foregå osv; og evt. kriterier utover det du har skrevet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg_88 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Share Skrevet 21. februar 2016 Hadde hvert fint på hotellrom, med 3-4 menn i starten. De må være dominant og ta initiativ, da jeg er sjenert på dette området. Det må som sagt være diskret, og jeg må vite fornavn og første bokstav i etternavnet for å unngå treff med bekjente:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg_88 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Share Skrevet 21. februar 2016 De må også ta det litt rolig i starten. Har aldri prøvd dp før men dette er noe jeg har lyst til! Jeg liker også når puppene blir knadd skikkelig hardt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 21. februar 2016 Share Skrevet 21. februar 2016 Hei, er ofte på hotel i Stavanger området....skal jeg fikse suite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parsør Skrevet 22. februar 2016 Share Skrevet 22. februar 2016 Spruks kan absolutt anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund6 Skrevet 22. februar 2016 Share Skrevet 22. februar 2016 Nesten som det høres litt for godt ut til å være sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manntrettisyv Skrevet 15. mars 2016 Share Skrevet 15. mars 2016 Hei, er i Stavanger på besøk så vil gjerne treffe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnesg Skrevet 28. mars 2016 Share Skrevet 28. mars 2016 Er i målgruppen jeg, 39år, høy, slank og gjennomsnittlig utstyrt. Skikkelig klar for dette jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.