Gå til innhold

Gangbang i Rondane...


spirow

Anbefalte innlegg

For mange år siden, jeg var vel nitten, dro dama jeg da var sammen med og jeg på hyttetur til ei hytte så lå helt oppe i rondane. Vi var tre par og han som eide hytta (det vil si, det var foreldrene hans som eide hytta...) som reiste oppover fra Oslo i to biler , men da vi kom opp dit var hytta til vår store skuffelse allerede opptatt av broren til kompisen vår og to vennepar av ham, noe som resulterte i at de to andre parene vi kom sammen med returnerte tilbake med en gang mens vi valgte å bli....

 

Hytta var ikke så stor, men koselig og vi fant fort tonen med både broren til kompisen min, som jeg jo hadde snakket med før, og de to parene og vi satt og drakk og pratet og lo til kompisen vår, som hadde begynt drikkingen da vi byttet på kjøringen halveis, gikk å la seg. Praten gikk uhemmet rundt bordet etter det til jeg plutselig ble oppmerksom på at broren til kompisen min, som het Morten, satt og klina med dama i det ene venneparet mens typen hennes satt ved siden av. At det blir klina litt hist og pist i venneflokker er jo bare normalt, ihvertfall i de venne flokkene jeg har vanket i, det som ikke var normalt var å gjøre det rett foran trynet på han som var sammen med dama. Det var ingen av de andre som reagerte på dette så dama mi, som sikkert også hadde sett det, og jeg latet som ingenting, men da dama i det andre venneparet begynte å kline med typen i det første venneparet kikket jeg spørrende på typen i det andre venneparet, som het Bjørn og spurte, "Er det vanlig at dere deler litt eller?", med et skjevt flir, da synet pirret meg en del. Han kikket på dama si, som het Kristin, der hun satt med lukkede øyne og rå klina med Knut i sofaen ved siden av ham og trakk på skuldrene og svarte med et like skjeft smil, "Tja, hvorfor ikke?". Han så meg rett i øynene med en utfordrende mine og sa, "Har du noe i mot å dele?". Jeg kikket på Anette, dama mi, som rolig så tilbake på meg med blå grønne øyne og et halvsmil rundt munnen og jeg smilte til henne og sa, henvendt til Bjørn, "Nei, tror ikke det..." før jeg henvendt til Anette sa, "Eller hva sier du?". Øynene hennes flyttet seg fra meg bort til Bjørn og jeg vet at jeg IKKE burde blitt overrasket, men jeg ble det allikevel da hun smite til ham og sa, "Nei, det har vi da ikke noe i mot!", og reiste seg opp for å dumpe ned ved siden av Bjørn i sofaen. Bjørn gliste bredt og la armen rundt henne for liksom å se hvor tolerant jeg egentlig var og for føste gang på lenge var jeg faktisk sjalu av å se henne i armene til en annen type!

 

Kanskje det var fordi jeg ikke kjente Bjørn, kanskje det var måten hun bare overga seg til ham på, jeg vet ikke, men sjalusien rev i meg da Bjørn smilende bøyde seg frem og kysset Anette prøvende på munnen og da hun ikke gjorde annet enn å løfte munnen mot leppene han presset mot hennes kysset han henne en gang til, denne gangen et skikkelig tungekyss! Det er noe helt perverst deilig i å se min egen dame blir overtatt av en annen mann og det var med en sjalusi blandet kåt fryd ble jeg sittende å se på at Bjørn langsomt men sikkert overtok dama mi rett foran øynene på meg. Jeg lot blikket gli bort på Morten og Karianne og registerte at hun satt overskrevs i fanget hans uten annet på overkroppen enn BH'en før jeg flyttet blikket til Knut og Kristin, som også var på vei ut av klærne og rakk å flytte blikket bort på Anette tidsnok til å se Bjørns store hånd lukke seg rundt Anettes høyre bryst.

 

Hun gjorde ikke en mine til å stoppe ham og tanken på at han satt der og kjente på formen og tyngden på brystet til dama mi fikk det til å stramme seg i skrittet på meg av kåthet, for enda hadde ikke skalaen på det som utspant seg foran meg grepet meg. Langsomt, som om ham visste at jeg satt der og nøytt synet, flyttet Bjørn hånden bort til det andre brystet til Anette der han liksom veide det i hånden og så smilende, "Du har noen praktfulle bryster!", til Anette, som om jeg ikke engang var til stede! Deretter senket han stemmen og visket noe som jeg øyeblikkelig og råkåt skjønte hva var, for anette nikket bare smilende og dro genseren opp av buksa og nesten før jeg rakk å tenke tanken forsvant hånden til Bjørn på undersiden av genseren og jeg kunne tydelig se at hånden la seg til rette på brystet hennes og kjente pikken banke av vill opphisselse mellom bena på meg der jeg satt! Jeg lot blikket gli over på de andre og så kåt at Kristin satt med ryggen til meg på fanget til Morten med bar overkropp og jeg kunne tydelig se den deilige rundingen av brystet hennes fra der jeg satt. Jeg flyttet blikket tilbake til Anette igjen da hun mumlet, "Vent litt!", og vrengte uten videre genseren over hodet og jeg hadde halveis forventet at hun ville stoppe der, men t skjorten hun hadde på seg gikk samme vei og jeg så at Bjørn hadde fjernet bh'en hennes på det ene brystet, for der stakk en struttende og kåt lyserosa brystvorte med all tydelighet frem under kanten! "Jeg skal hjelpe deg...!", sa Bjørn og lot hendene gli bak på ryggen hennes og hektet opp BH'en. "Vent litt!", hørte jeg plutselig Morten si og de andre fulgte blikket hans bort på meg. "Han har jo ikke noen dame han nå jo!", sa han og konstanterte det jeg for lenge siden hadde vært klar over, jeg var det syvende hjulet på vogna. "Det ordner jeg!", hørte jeg Kristin si og før jeg rakk å si at jeg slettes ikke trengte noen dame der jeg satt hadde jeg to små, men fint formede bryster rett foran øynene mine og Kristin overskrevs i fanget. Morten akte seg bare bort til Karianne og Knut og begynte å kline og kose med henne etter tur sammen med Knut og jeg forsto brått at det slettes ikke var den første gangen de gjennomførte dette.

 

"Mmmm, du er god til å kysse!", visket Kristin og jeg kjente hun presset fitta si mot den harde staken min idet hun kysset meg igjen før hun begynte å dra genseren min oppover kroppen min. Jeg rakk et lite blikk bort på Anette og så hun lå bakover på sofaen med munnen til Bjørn på det ene brystet før jeg selv hadde den lille og steinherde brystvorten til Kristin i min egen munn.

 

"Ta av deg din egen bukse du!", sa jeg hest da hun litt senere begynte å kle av meg og jeg fikk igjen et blikk av Anette under Bjørns halvnakne kropp og så at hun kun hadde på seg sokker og truse før jeg flyttet blikket til Kristin i det hun uten sjenanse i det hele tatt dro trusa si nedover bena og reiste seg opp helt naken foran meg. Hun var smal og hadde nesten gutteaktig smale hofter og lange rette ben, men det var alikevel fitta hennes som blikket falt på, for der, over tynne og meget fristende stramme fittelepper hadde hun barbert et lite hjerte. "For anledningen!", lo hun da hun så blikket mitt og jeg lurte igjen på hvor mange ganger de hadde gjort dette. "Sånn!", sa Kristin og lot blikket gli over kuken d bukse og truse var av meg og så på balla og kuken min med ekte nysgjerrighet, totalt blottet for sjenanse før hun lot hendene gli oppover på innsiden av lårene mine. "Mmmm!", sa hun enkelt og lukket hånden rundt den stive staken min før hun nesten skremmende raskt bøyde seg frem og tok meg i munnen. "Legg deg ned!", nesten kommandrerte Kristin og uten å slippe pikken min med hånden og senket hun den nesten hårløse og kjempetrange fitta ned i ansiktet på meg og jeg lot Anette være Bjørn sin en stund mens jeg slikket og tunge pulte Kristin mega trange og stramme fittehull med duften av vidåpen kvinne rumpe i nesa. Hun hadde en liten, men mega deilig rumpe og jeg dro henne råkåt ned i ansiktet mitt med et godt tak i de små harde rumpeballene og virkelig dypdykket med tungen inn i fitta på henne mensjeg kåt kikket på de små sorte kjønnshårene hun hadde i rumpa. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk plutselig for meg at jeg ville slikke henne i rumpa også og ble nesten sjokkert over reaksjonen jeg fikk da jeg lot tungen forsiktig gli over den lille hud folden som skiller fitte fra rumpehull, for Kristin stønnet dypt med kuken min i munnen og krummet kroppen slik at jeg plutselig hadde rumpehullet hennes presset mot munnen og etter et øyeblikks nøling lot jeg det stå til og kjørte tungen så langt inn i rumpehullet hennes jeg bare klarte! Jeg tror hun fikk en form for spontan orgasme, for hun skrek dempet og begynte å riste ukontrollertmens jeg slikket og sugde det lille trange hullet som en gal før hun med et falt over meg og stønnet at hun ikke klarte mer av det. Hun pustet hivende og raskt og jeg gløttet bort på Anette igjen og så til min store kåte glede at hun lå på ryggen med bena rett til værs og hadde Bjørns bankende stive lem jokkende inn og ut i seg i ekspress fart.

 

Hvasom videre skjedde har blitt litt blurrete med årene, men jeg tror jeg ihvertfall pulte de tre damene fire ganger hver seg før jeg kom så det sang i Karianne. Jeg husker også klart, av en eller annen grunn, hvor utrolig deilig det luktet av Anette etter at hun hadde fått så mye kuk hun bare kunne ønske seg etter timesvis med puling da jeg gikk på do utpå natta.

 

Dagen etter reiste vi en tur til Ringebu i Gudbransdalen for å kjøpe mer mat og mer øl før det bar tilbake til hytta igjen og denne gangen var det ingen som spurte om lov til å pule Anette, det var på en måte selv forklarende at det fritt kunne gjøre det. Det var mitt første gangbang, enda jeg ikke visste at det het gangbang den gangen........ Det har blitt noen slike, mer eller mindre, senere også, men det får være en annen historie... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...