Gå til innhold

Cuckold eller ikke!


Hyggelig Mann

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 54 år som har gode erfaringer med trekanter! Har nå vært så heldig å treffe en nydelig afrikansk kvinne som er vesentlig yngre enn meg.

Hun tenner veldig på at jeg skal se henne ha sex, men det er noe utover det at vi skal ha trekant! Men ingen av oss ønsker at jeg mannen skal ydmykes på noe som helst måte. For henne er jeg mannen med stor M.

Hun er en slank veltrent kvinne som alltid har likt at menn ser på henne, elsker å bli tatt bilder av, tar mange selfies som hun legger ut på Instagram etc.

Så vi er litt usikker på om dette er riktig sted å være?

Hun liker menn som vet hva de vil uten å være arrogante, hun tåler litt smerte men også soft! Liker ordet tøs!

Men det viktigste for henne er settingen, at vi som par nyter. Der den ekstra mannen bare er et redskap for å tilfredstille felles ønsker.

Derfor spør vi dere som har erfaringer tanker i forhold til dette, er dette et riktig fora for oss å søke etter en mann eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har tidligere gjort meg noen erfaringer om noen av de samme tingene, riktignok fra "den andre siden".

 

For det første registrerer jeg at enkelte ser ut til å ha ganske smale definisjoner for cuckolds, hotwifes, bulls og forholdet dem i mellom. Min erfaring er at det finnes stort sett alle de varianter du kan tenke deg, og litt til. For noen er maktforhold og ydmykelse viktig. Kanskje viktigere enn det seksuelle. For andre har maktforhold og ydmykelse ingenting med saken å gjøre. De liker bare at hun har et aktivt sexliv med andre utenfor forholdet. Mange menn liker tanken på at konemor får fremmedkuk, men uten at det representerer noen ydmykelse for dem på noen måte. Tvert i mot er det mange som nyter å legge til rette for det, og som nyter å være til stede og/eller delta på like fot med bull'en.

 

At bull er dominerende og ydmyker hennes mann er nok veldig sjelden. For min del er en underdanig ektemann fullstendig uinteressant. Dersom han ikke er tilstede/deltar av egen lyst kan han heller holde seg vekk. Da har han ingen plass der og er bare forstyrrende. En eventuell psykologisk lek dem i mellom for bli nettopp dem i mellom.

 

Noen menn liker å være med, i en trekant, flerkant, gangbang, men henne som midtpunkt. Noen få ønsker å være tilstede, men ikke delta. Ikke alle deltagere er komfortable med det. Det kan bli litt kunstig. Noen ektemenn vet hva konemor gjør, andre ikke. Noen blir fortalt det ved en senere anledning, (en venninde deltok i en orgie med 3 kvinner og 20+ menn uten mannens kunnskap. Hun fortalte det noen uker senere da de var på ferie, som et sukkertøy han kunne suge på resten av ferien). Andre vet hva som skjer og nyter det, (en herværende cuckold kjørte sin hotwife til hotellet, ventet på henne og visste at hun ble gjennomknullet av en gjeng fremmede menn...tror faktisk han fikk høre deler av det over telefonen på nattbordet...og hentet henne da hun var ferdig, øm, rødflammet, ganske klissete og luktet svakt, men umiskjennelig av salt.)

 

Noen hotwifes liker å ha sex med andre menn, gjerne flere, men er overraskende ordinære, for ikke å si kjedelige i senga. Noen er nærmest dobbeltmonogame om man kan lage et sikt ord, med ektemann og bull. Andre finner spenningen i å ha nye, fremmede elskere. Atter andre nyter at det er flere samtidig, gangbangs. Noen bruker slike eventyr til å utforske, til å prøve nye ting, til å "la seg forlede". De fleste som liker at det er flere om henne liker følelsen av å bli brukt, å bli dyrisk begjært, gjerne håndtert litt hårdhendt, å være den promiskuøse, enten det er "tøs" eller "hore" de kaller rollen. Kort sagt, - det finnes alle varianter du kan tenke deg av slike leker. Hva som er "riktig" for å kalle det cuckolding er meg revnende likegyldig.

 

Dog, det er to ting jeg ikke liker. Det ene er overivrige menn som skal arrangere noe som en overraskelse for kona "som garantert tenner på det". Jeg vil aldri stole helt på at hun faktisk ER klar for leken dersom hun ikke kan gi uttrykk for det på forhånd. Det andre er nettopp det du nevner, - par som skal ha en tredjemann kun som statist. Det er fullstendig fjernt fra meg å tenne på en slik situasjon, og jeg tror det vil gjelde de fleste som er i nærheten av å kunne kalles bull i slike sammenhenger. Jeg opplevde det en gang hvor hun var mer opptatt av å se på mannen sin for å se hans reaksjon...om han ble kåt, om han syntes hun var frekk, om det jeg eller hun var over streken eller innenfor, om han ville ha det annerledes. De hadde tydeligvis snakket og fantasert om dette i detalj på forhånd og nå var det om å gjøre at virkeligheten ble som fantasien, hverken mer eller mindre og slett ikke på siden. Og de var tydeligvis veldig opptatt av å ikke trå over hverandres grenser. I grunn opplevde jeg at de ikke var tilstrekkelig trygge på hverandre til å slippe seg løs og la situasjonen utvikle seg naturlig. Og jeg tente absolutt ikke på å være statist i deres fantasi. Kanskje funker det for en underdanig eller en valp som bare vill ha mus, men jeg opplevde det nesten som respektløst.

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du legger i dette, at dere som par nyter og ekstramannen bare er et redskap, om der er så bokstavelig eller mer billedlig ment. Såfremt dere ikke inviterer en svært så dominerende bull som også er alfahann overfor deg, så må det uansett alltid være klart for alle deltagere at det er hennes (deres) agenda som gjelder. Samtidig trenger ikke det bety at ekstramannen henvises til redskapsskjulet etterpå. For min del er gjensidig respekt mellom alle deltagere og en åpen vel avklart agenda / regler avgjørende for at det skal bli vellykket.

 

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...