Gå til innhold

Erfaringer med Potent Forte?


Gjest Norwegianhubby

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Hei alle forumbrukere :)

 

Er det noen som har erfaringer med bruk av potent forte?

Jeg har ingen problemer med potensen, men tror det hadde vært kult å gitt dama en "runde av de sjeldene" hehe..

 

Har lest litt om dette produktet, men er fortsatt usikker :S

 

på forhånd takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp hjemsiden deres, brukerkommentarene virker lovende, men stiller meg fremdeles skeptisk til slike preparater(gjør ikke alle det?). Håper at noen her har prøvd det ja. Den lengre veien, er eventuelt å begynne å gjøre kegel øvelser med mindre du allerede gjør det da?

 

-UYN-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner nok mange ulike måter å gjøre øvelsene på når det gjelder antall og hvor lenge man skal holde. Jeg gjorde et kjapt google søk for deg og kom opp med en side som var "helt grei":

 

http://www.askmen.com/dating/love_tip_60/67_love_tip.html

 

Jeg garanterer deg at i løp av maks 2 uker(hvis ikke én), så vil du merke hardere ereksjoner da muskelen din(PC) kommer til å bli større. PC muskelen er den samme muskelen du merker til da kvinner strammer vaginaen da du er inne i dem. Uansett så anbefaler jeg kegel-øvelser til alle, jeg er 22 år, og har drevet på med kegler i 1 år snart. Jeg trodde jeg hadde harde ereksjoner før, men ble gledelig overrasket etter øvelsene :)

 

P.S. Ikke vær overivrig, for da blir du nemlig "sliten" I PC-muskelen, noe som da fører til dårligere ereksjonskvalitet. Dette varer kun noen dager(hvis ikke 1), for da har muskelen fått restitusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Takk for linken og rådene ;) Skal testes ut i nærmeste fremtid.

 

Lurer fortsatt på hvordan potent forte funker og om noen har hatt reel effekt av pillene :) Hvis noen har erfaringer sier jeg takk til det også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt diverse slike naturmidler, og Potent Forte er faktisk den eneste jeg har merket har noen effekt.

Den gir i alle fall meg en mye hardere ereksjon. På bruksanvisnngen står det 3 timer før samleie, men jeg synes effekten kommer noe senere og varer noe lenger.

Eneste bivirkning jeg har merket er at den kan gi en ganske kraftig halsbrand.

Prisen er ogs å relativt STIV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo prøve de øvelsene for moroskyld, så nysgjerrig som jeg er. Og jeg må si - Man blir SKIKKELIG sliten av det lille minuttet økten tar !! Får prøve en uke eller to og se om det funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo prøve de øvelsene for moroskyld, så nysgjerrig som jeg er. Og jeg må si - Man blir SKIKKELIG sliten av det lille minuttet økten tar !! Får prøve en uke eller to og se om det funker ;)

 

Jeg tror nok du kommer til å komme tilbake jublende :) Husk at man også må hvile. Så to dager på en dag av funker veldig bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Jeg har forsøkt diverse slike naturmidler, og Potent Forte er faktisk den eneste jeg har merket har noen effekt.

Den gir i alle fall meg en mye hardere ereksjon. På bruksanvisnngen står det 3 timer før samleie, men jeg synes effekten kommer noe senere og varer noe lenger.

Eneste bivirkning jeg har merket er at den kan gi en ganske kraftig halsbrand.

Prisen er ogs å relativt STIV :)

 

Takk for svaret! :)

 

Ser at det først blir å prøve øvelser før jeg tar "det store steget" mot pilleform :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...