Gå til innhold

Spennende helg! :)


Gjest TheQueenAndSirDuke

Anbefalte innlegg

Gjest TheQueenAndSirDuke

Da er min kjære Dronning igjen samlet med hundrevis av feststemte og ofte kåte venner, så nå håper jeg det blir fremmed kuk på henne igjen! Skjønt det er jo ikke sikkert den blir fremmed hvis hun treffer de samme igjen ;)

 

Forventningsfull og sprengkåt hilsen

Sir Duke

Cuckold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

...lyder neste melding 00:59, kort og no sist - her er det ikke noe tid til overs!!!

 

Herregud, jeg er så kåt at jeg er kvalm...akkurat nå ligger min kone, som alle kjenner som en pålitelig kvinne av høy moral, med en annen manns pikk i seg! :p

 

Jeg svarer "Mmmm...kåt, ronker, ser bilder av deg, naken og frekk :P"

 

Tidlgere svarte jeg forøvrig "Åhh....herlig! ikke oppfør deg pent! ", og hun :"Ingen fare "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Får ikke sove. Sendte akkurat en MMS av meg selv med stå innen i hånden i speilet, og teksten "Dette blir den deiligste helgen på lenge! Hils Inge og takk for at han knuller kona mi "

 

Håper jeg får noe saftig i retur, men nå har de sikkert sovnet nakne og svette sammen, etter å ha slikket, sugd og rundknullet hverandre. Så kommer de sikkert til å knulle mer når de våkner. Og enda mer når de er ferdige med det de skal i morgen. Og til kvelden. Og søndag morgen. Og...kanskje det blir begynnelsen til noe mer?!

 

Dette blir en laaang helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

"Ståpikken i hånden", skal det være...#%$£ IPhone! ;-)

Og litt lenger opp, "kort og konsist"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Har fått bekreftet at hun ble fyllt opp av Inge's sperm i natt, kommer med detaljer senere i dag, travel nå. Og sprengkåååååååååt på det deilige ludderet jeg eer gift med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Norwegianhubby, bilder av fruen skal finnes på bilde-forum her inne (og/eller på profilen vår).

 

Her har jeg lagt ved skjermdump av SMS/MMS-utvekslingen vår i natt, så dere selv kan se hvor inni h...kåt og frekk og grisete denne tøyta er!

 

Mer i neste innlegg

0249.jpg

0748.jpg

0749.jpg

0801.jpg

0803.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Etter dette lovte hun å informere bedre, og så ble hun opptatt frem til ganske nylig.

 

Mens jeg så henne live på TV nå i ettermiddag, tok jeg MMS-bilde av ståpikken min foran skjermen når hun var i bildet. I teksten skrev jeg:

"Blir så kåt av å se deg sitte der med trusa våt av Inges sperm! Håper det blir mer, og at du får i munnen også :)"

 

Hun svarte:

"Aaaaaaah. Du er verdens herligste. Det var supermoro! Btw - det lukter litt gjennom buksene ;-)"

 

"Mmmm, skulle så gjerne ha slikket deg ren! Men nå får du dusje og gjøre deg klar til neste runde :D"

 

"Yes!!! En pils, en liten konsert og en dusj, så er mye gjort :)"

 

"Inge er jo forlengst ferdig, så han er sikkert klar for vorspiel :D" svarer jeg til sist, og siden har jeg ikke hørt noe.

 

Nå er jeg så kåt at jeg seriøst føler meg febersyk. Jeg kan nesten ikke vente til de knuller igjen!!!! Og jeg håååper så inderlig at det kan bli noe mer denne gangen, han bor jo ikke langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Takk for skjermdumpene! ;) Helt fantastisk gjort av din kone ;) Missunner deg! hehe.

 

Fine bilder på profilen forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Tror dere jaggu ikke Inge går og drikker seg så dritings at han er helt ubrukelig på lørdagsnatta, istedetfor å få seg en saftig natt med tøyta mi...idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg også når jeg var bull for et vennepar. det er kjipt når det skjer, men sånn er det når det blir litt for lystig lag ;) hvis han er som meg så er han dritkåt når han er bakfull. deiligste er å knulle i bakfylla !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Den Bull som prioriterer fyll fremfor hor får ihvertfall ingen respekt fra meg som cuck. Og hvordan skal man få knullet i bakfylla når man er for full til å få med seg dama til rommet...? Med sosial drikking istedetfor grisefyll får man i pose og sekk: fest og moro som man husker, og puling til både kvelds og morgen. Nå ble det ingen av delene. Og en hotwife som ser seg om etter en annen Bull til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Tross en lam avslutning, var det jo herlig å få hjem min nokså nypulte hotwife i går! Det bar rett ned i kjellerstua for å høre alle de grisete detaljene. Alle cucker her inne kan jo tenke seg hva jeg følte når tøyta la seg naken ned på sofaen og sprikte og bød frem den glatte fitta (nyvokset for helgen), og sa: "Akkurat sånn lå jeg på senga til Inge på fredag!"

 

De hadde dratt rett fra pub, der de var sammen med mange av våre felles venner og kjente, til rommet hans. Der rakk hun så vidt å sende meg "På rommet"-meldingen mens han var på do, før de kledde av seg selv, og hun la seg rett ned på senga og sprikte som et ludder mens hun fingret seg selv. Han grep henne under knehasene og presset bena hennes enda lenger bakover og utover, og kjørte tunga rett i den klissvåte horefitta og slikket løs. Men det hadde ikke vart lenge før han kjørte den tykke, deilige pikken rett til bunns i henne i et eneste hardt jukk, og begynte å råknulle henne.

 

Etter en stund trakk han seg ut for å skifte stilling, og når han la seg på ryggen tok hun pikken hans i munnen, våt av hennes egne fittesafter, og sugde så dypt hun klarte. Han hadde holdt henne i håret og kalt henne kukksuger og hore mens hun så ham rett i ansiktet med munnen full av pikk.

 

Så var det hennes tur til å ri på ham. Dette elsker hun å gjøre, for da kan hun selv leke med puppene og klitten sin mens han ser på, og hun blir sprengkåt av å vise seg frem! Det ble visst han også, for snart kastet han henne av og snudde henne rundt på knærne med hendene mot veggen, og råknullet henne bakfra så ballene klasker mot lårene hennes til han sprutet henne full. Å kjenne fremmed sperm bli pumpet i seg er det deiligste hun vet, så da kom hun også mens hun skrek og stønnet!

 

Det hele var gjort på et kvarter, og resten vet dere. Alt dette imiterte vi naturligvis i går kveld.

 

Men: på lørdagen var det to til som hadde frekt og direkte invitert henne på rommet for kos! Den første var en nittenåring (hun er 44) som hun ble ganske kåt på, men da visste hun ikke at Inge skulle bli så full, så hun avslo. Men den andre var en venn av oss, "Ole", som vi treffer mye oftere! Ikke visste jeg at Ole var slik, eller at han hadde lyst på min villige kone, og heller ikke at hun lenge har vært kåt på ham! Men på lørdag turte hun ikke fordi hun var usikker på hva jeg ville synes. Jeg svarte som jeg alltid gjør, at "du knuller akkurat hvem du vil for meg, og hvis du tror jeg ikke liker det, så knull bak ryggen min!"

 

I dag tidlig kastet hun seg over morgenbrødet mitt. Sammen fantaserte vi om når og hvordan hun skal knulle Ole, mens vi nøt det første morgenknull-før-jobben jeg kan huske på år og dag. Så kåt har jeg ikke sett henne på lenge!

 

Så nå blir det spennende å se fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Nå har hun sendt både Inge og Ole frekke oppfølginger på Facebook, men vil ikke si hva hun skrev ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...