UngBergenBull Skrevet 21. oktober 2015 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Hei! Som tittelen sier, jeg er en ung men erfaren bull fra Bergen. Jeg søker etter ett par/hotwife som vil ha det regelmessig gøy. Når de kommer til meg som person er jeg naturlig dominant. Jeg liker å ta kontroll over situasjonen og gjøre det som skal til. Med grenser selvfølgelig. Disse blir isåfall satt før noe annet gjøres. Litt mer spesifikt om meg; Høyde: 1.94 Vekt: 122 Utstyr: 18, grov. Hår: Kort og svart. Barbert. Øyner: Brune. Har forsåvidt skjegg og en del tatoveringer om det skulle ha noe å si. Jobber innenfor offentlig sektor, så diskresjon og taushet er et selvfølge for meg. Om det virker spennende, send gjerne en melding. Letter å føre en samtale der vi kan eventuelt videreformiddle et møte eller lignende. Endret 21. oktober 2015 av UngBergenBull Siter
Stord1984 Skrevet 24. oktober 2015 Skrevet 24. oktober 2015 I Bergen i kveld. Ta kontakt på snap: stord84 Siter
UngBergenBull Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Skrevet 25. mars 2016 Da flytter vi denne opp. Tilgjengelig for treff i helgen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.