Gjest sexyparøstfold Skrevet 11. oktober 2015 Share Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Vi er et par hvor damen er 30 og mannen er 33..vi er på utkikk etter en ekstra mann for litt gøy og morro i senga,da dette er en fantasi for damen..bør ha et normalt utseende og en normal kropp..renslighet en selvfølge..hun er en skikkelig slut..elsker å bli tatt røft,så ingen pusegutter i senga her..her er det fritt fram og alt er lov..alle hull skal brukes� Endret 13. oktober 2015 av sexyparøstfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askeladden_ Skrevet 17. oktober 2015 Share Skrevet 17. oktober 2015 Hei på dere! Liker annonsen deres så måtte hilse på! 37 år gammel kjekk og trent kar her. Bor ikke på østlandet men er ofte i de trakter, som f.eks neste helg. Veldig interessert i å bli bedre kjent med dere om dere skulle ha lyst, kan jo hende vi kan møtes Er en ganske trivelig kar, lett å ha med å gjøre, seriøs, diskret og selvfølgelig renslig så det holder. Jeg er ingen pusegutt, men liker at det er ordentlig action i senga så ja takk, dere kan jeg virkelig tenke meg å møte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kraften88 Skrevet 31. oktober 2015 Share Skrevet 31. oktober 2015 Send meg en mld=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyDarkSide Skrevet 3. november 2015 Share Skrevet 3. november 2015 Heisann jeg blir med å tar fruen ett skikkelig tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 4. november 2015 Share Skrevet 4. november 2015 Står at trådstarter er gjest. Dette betyr at de ikke lenger er medlemmer. Stenger med dette denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg