Gå til innhold

I dag skal de møtes igjen


iorna

Anbefalte innlegg

De har kjent hverandre siden hun var 17 og han var 38. Det var første gangen hun hadde GOD sex.

Siden har de møttes jevnlig fra noen ganger i året til noen ganger i uken. I 20 år!!

Han kjenner henne bedre enn jeg gjør. Men det er nå meg som bor med henne da.

Det er lenge siden sist, kanskje 5 md. men i ettermiddag kommer han og hun er kåt og gleder seg. Hun vil pirre ham ved bl.a. å fortelle om hvordan hun har andre elskere OG elskerinner. Dette tenner ham sinnsykt. Han blir helt vill av kåthet og river av henne klærne og knuller henne vilt.

Hun elsker dette, ligger igjen i vår seng sprøytet full av sæd, kysser ham adjø, sender meg en sms med beskjed om å komme. Jeg sitter i bilen og ser ham gå. Er inne på 5 sek. og hun stropper meg fast til sengen og setter seg ned over ansiktet mitt og lar meg slikke henne. Da kommer hun igjen og igjen, spruter voldsomt utover hele meg, mens hans sæd klines utover ansiktet mitt.

 

MMM

GLEDER MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sms kl 2005: kom kom. kom og ta meg :-)

Der lå hun sprikende i senga med godsakene rennende ut.

Hun komanderte meg ned på rygg, bandt hendene mine fast til de festene vi naturligvis har montert i sengens fire hjørner.

der lå jeg og måtte slikke henne . . . deretter satt hun seg på meg og red meg og kom så det sprutet.

Så fikk jeg middag og rødvin, men jeg ble sugd og runket og vi knullet i flere timer.

hun kom fire ganger til og jeg kom tilslutt. begge totalt utslitt og storfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er reist til utlandet i går. Hun hadde igjen en avtale med ham og han kom til henne tidlig på ettermiddagen.

 

sms kl 15:05:

Jeg er nydusjet, glattbarbert og kjempekåt. Han kommer straks. gleder meg til deilig sex. elsker deg.

 

sms kl 20:01:

ferdig med to runder nå. Han har sprutet meg full to ganger. du skulle vært her og slikket meg nå!

 

sms kl 20:42:

Vi drar på byen elskede, har det så deilig, blir nok mere i løpet av kvelden.

 

sms kl 02:42:

Nach hos X. mange blir med, hmm, hvem vet hva som kan skje her ;-)

 

Nå er kl snart 8 hjemme og jeg har ikke hørt noe mere. Det kan bety han det ikke ble så mye gøy og at hun sovna, eller det kan bety at det ble så mye gøy at hun ikke har hatt tid til melde meg.

Jeg venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to timer på telefonen med henne i dag, hun vil ikke si hva som skjedde, hun vil vente til jeg kommer hjem. ohhhh kåt og sinnsvakt spent.

Hun skal spørre elskeren sin om han vil komme til henne i kveld sa hun. Hun hadde bare jævlig lyst til å bli knullet sa hun. hmmmm. deilig

Venter spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sorry folkens, gikk litt i glemmeboken.

 

Hun hadde hygget seg og danset og drukket og var blitt VELDIG kåt.

Flere hadde merket at hun var det og danset tett inntil henne og hun hadde følt deres ståpikker gni seg mot låret.

Litt overrasket registrerer hun at Elskeren hennes, kalt X, ser ut til å like at hun flørter så åpenlyst med andre.

Han hvisker i øret hennes om det er andre der hun har lyst på. Hun klarer bare å være ærlig og sier "ja! flere av dem, egentlig de fleste. . . "

Hun husker ikke nøyaktig, men ga nok klare signaler til noen av dem om at det ble litt gøy senere.

Endel gikk hjem etterhvert, men de innvidde ble og hun rett og slett strippet mitt på stuegulvet foran X og sa til ham at han pent måtte vente til hun hadde kost litt med de andre.

Det var tre stykker igjen og hun kysset og koste med dem utenpå klærne, kledde så langsomt av dem og la seg ned på teppe og de begynte å beføle henne. X stod og stirret med en blanding av kåthet og fortvilelse i øynene.

Gutta slikket, koste, kysset og etterhvert fingret henne til hun ble så gal at hun tryglet dem om å ta henne. Da oppdaget hun X som stod og runket forsiktig og smilte.

Som hun sier etterpå: "de bare tok meg igjen og igjen etter tur, og jeg kom igjen og igjen. noen kom i meg andre i munnen min eller sprutet utover meg. En ville ta meg i rumpa, men hadde ikke lyst til det da.

Tilslutt fikk X slippe til, han var helt gal og kom nesten med en gang.

Det var egentlig like greit, jeg hadde fått mitt. (for en liten stund).

Jeg takket gutta pent og de skled ut natten.

Bare Jeg og X var igjen. Vi la oss og jeg sovnet straks. Husker at X tok meg en eller to ganger i løpet av natten, men lot som jeg sov."

 

Det er slik en fest skal være!! Ikke sant

 

mange hilsner

oss begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...