cuck90 Skrevet 13. september 2015 Share Skrevet 13. september 2015 Hei! Vi er et par som nettopp har begitt oss inn i denne verdenen. Vi ønsker treff enten i Bergen eller Trondheim med en bull som kan ta ting litt gradvis med oss. Vi er begge to i midten av 20-årene. Fordel om dere har sted men ikke nødvendigvis et krav. Noen som er interessert? Send oss gjerne en melding med litt utfyllende info. Bilde og videre chat kan taes på snap/kik med henne for de vi finner interessante. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rogue1 Skrevet 14. september 2015 Share Skrevet 14. september 2015 Spennende verden dette .. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest oskarlg Skrevet 14. september 2015 Share Skrevet 14. september 2015 Minimumskrav for alder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck90 Skrevet 14. september 2015 Forfatter Share Skrevet 14. september 2015 Ingen minimumsalder, rent bortsett fra at man bør vel være 18 år for å være inne her. Maksimum rundt 45 år:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest oskarlg Skrevet 14. september 2015 Share Skrevet 14. september 2015 Den er grei! Jeg får sende inn "søknad" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 20. september 2015 Share Skrevet 20. september 2015 Hei jeg er interesert dt høres ut som min favoritt fantasi heeh bind for øya... er 36 med ganske stor kuk er flink og har erfaring... bor i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denak- Skrevet 24. september 2015 Share Skrevet 24. september 2015 Bor i Trondheim. Er interessert. Sendte en pm=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UngBergenBull Skrevet 25. september 2015 Share Skrevet 25. september 2015 Dette høres meget interessant ut. Ta gjerne kontakt om du forsatt er interessert i noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest oskarlg Skrevet 4. oktober 2015 Share Skrevet 4. oktober 2015 Noen som har fått svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denak- Skrevet 11. oktober 2015 Share Skrevet 11. oktober 2015 Nope. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 26. desember 2015 Share Skrevet 26. desember 2015 Dere er ganske interessante for meg. Jeg bor i Trondheim og vi kan utveksle mailadressen/ skype. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 27. desember 2015 Share Skrevet 27. desember 2015 Melder min interesse og sjekk min profil.....er ofte på hotel både Bergen og Trondheim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.