horebruker Skrevet 7. september 2015 Share Skrevet 7. september 2015 Hadde en meget spesiell og pirrende opplevelse her i Bergen 1 september. Kom i kontakt med ett fint og flott par i 40 åra fra Bergen. Mannen liker og se henne bli brukt:) Det endte i at jeg fikk i oppgaven og rigge til gloryhole på mitt hotelrom i Bergen. Noe så enkelt som en duk og noen tegne stifter. Det ble invitert 5 xl kuker som dukket opp og fikk tømt seg gjenom hullet. Nesten all sperm havnet inni fitten til fruen i paret:) Den yngste gutten var 18 år og knullet som en kanin:) og resten var i 30 årene. Siden vi alle 3 hadde en utrolig fin opplevelse med dette da det gjelder kjemi ønsker vi og Få med oss damer og par for nye spennende opplevelser. Vi søker helst i Bergen da dette ekteparet bor der og jeg bor i Stavanger. Håper noen tar kontakt for nye spennende gb/gloryholes cuckoldleker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mars12 Skrevet 1. mai 2017 Share Skrevet 1. mai 2017 Kan du fortelle mer om hvordan du ordnet glory hull med den duken uten at "veggen" falt ned. Så noen av dem som møtte opp dama bak veggen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.