Fruen Skrevet 23. august 2015 Share Skrevet 23. august 2015 Jeg søker treff med en mann Alder: 25 til 55 år Som holder avtaler og stiller på treff. Har så klart noen krav men de tas på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 8. september 2015 Forfatter Share Skrevet 8. september 2015 Bumper tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 8. september 2015 Forfatter Share Skrevet 8. september 2015 Nå er jeg mektig lei av de som tror de kan overkjøre meg og si hva jeg skal og ikke skal. Jeg er IKKE ute etter å hente og bringe den jeg evt skal treffe. Og jeg gidder ikke bli kalt useriøs fordi jeg ikke gjør som den personen vil. Hva jeg legger ut i min annonse er min sak og jeg forventer at man kan oppføre seg og ikke bli drittsekk om man ikke er den man søker. "i thought u were serious couples." Dette får man fordi man ikke vil godta det den andre personen sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornygirl Skrevet 8. september 2015 Share Skrevet 8. september 2015 Fant ingen "liker knapp", men er så inderlig enig med deg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 9. september 2015 Forfatter Share Skrevet 9. september 2015 Bumper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull-24cm Skrevet 10. september 2015 Share Skrevet 10. september 2015 Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.