Gå til innhold

En gammel elsker blir som ny


iorna

Anbefalte innlegg

Hun hadde ham som elsker da de var 14 og 15 osv . . . .

Jeg traff henne for 10 år siden. Da hadde hun ikke sett ham på noen år, og vi levde vårt Swingers/cuckold/gruppesex -liv frem til for et drøyt år siden da han dukket opp igjen.

De var flere på hytta i pinsen og han ble elegant innlosjert på hennes rom og det tok ikke lang tid før de andte i vill sex, gjennom hele natten, uten kondom og han kom i henne et ukjent antall ganger.

Etter dette har hun truffet ham ca, annenhver helg, så ble det litt oftere og i dag er situasjonen den at han bor på hytta med henne.

De sover i samme seng og har sex 5-6 ganger om dagen. Alt fra 15 minutters til 5 timers økter.

Når jeg er nede å besøker henne har vi fantastisk sex og hun er ferdig oppvarmet. Så det er bare å stikke den inn og hun kommer nesten sammenhengende i evigheter. Hun sverger på at jeg er best. Jeg har jo vært med henne sammen med ham noen ganger og jeg er både lengre og kjukkere enn ham. Men hun er nymfoman og jeg kan ikke komme 6-7 ganger om dagen, hver dag i ukevis.

Det kan derimot han og det digger hun.

Hun har sluttet med prevensjon så de burde bruke kondom, men det gjør de ikke. Så det er blitt angrepillen noen ganger.

Idag fortalte hun det til sin mor som er nede på hytta denne uka. Hun fortalte at hun har et sexuelt forhold til ham og sover sammen med ham med min velsignelse. Da var hun fornøyd og smilte.

 

Begge insisterer på at de ikke er eller kommer til å bli forelsket. . . . Så vi får håpe det er riktig.

Så i skrivende stund er jeg tilbake i byen og hun knuller ham på badeplassen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Dette vbar i sommer da. Lenge siden vbi har vært på hytta, men han kommer stadig hjem til oss så hun kan bli skikkelig rundpult.

Han er faktisk i skrivende stund kommet. Jeg er fortsatt på jobb, men er vel hjemme om en times tid og da er hun nypult og glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...