Gå til innhold

Første gangen


Anbefalte innlegg

Jeg og kona har et flott liv sammen! Vi har alt vi trenger og er lykkelig sammen. Vi har vært sammen i 7 år og alltid hatt det gøy sammen, som sist sommer når vi hadde trekant med en kamerat eller jeg fikk se på når hun hadde jente sex med ei god venninne.

 

Men etter disse opplevelsene gikk det en tanke i hodet mitt, jeg likte og se på når hun hadde sex, jeg likte tanken på att andre knuller henne. Vi begynte å prate litt rundt dette og hun likte tanken på å ha sex med andre.

En dag skrev vi en kontrakt om hva som var lov og ikke. Jeg ville ikke att hun skulle ha sex uten meg tilstede, men att hun kunne jo spørre pent så fikk vi se.

 

En dag hun skulle til Oslo på fest med jobben kom hun til meg ny dusja og barbert mus, hun så utrolig vaker ut. Hun så på meg med et kåt blikk og spurte pent om hun kunne få en kondom, i tilfelle hun traff en som hun kunne tenke å ha seg med.

Ja sa jeg og kjente med en gang att det her tente meg. Hun reiste på byen og jeg var hjemme kåt som bare det, ventet på å få høre noe. Den kvelden skjedde det ikke noe.

 

Dagene etter tenkte jeg mye på hvor tent jeg ble av tanken på att hun var ute av huset og kansje knuller noen andre.

Vi pratet litt rundt dette og jeg sa att jeg ville att hun skulle skaffe seg en elsker som hun kunne treffe noen ganger aleine og noen ganger sammen, en som kan komme til oss og hun kan reise til. Da er jo tenninga her å få knulle kona etter hun har vært hos elskern sin. Hun likte tanken og vi begynte å leite etter sider hvor vi kunne finne en, hun traff en på en side og etter noen uker med meldinger og snap var et møte avtalt.

 

Vi syntes begge det her var utrolig spennende og litt skummelt. Men vi ville gjøre dette begge to, dagen hun skulle reise spiste vi middag sammen før kona gikk i dusjen og jeg så på henne mens hun vasket seg og barberte den deilige fitta si. Jeg kjente en blanding av sjalusi og kåthet som er helt utrolig deilig. Hun tok på seg sexy undertøy og en utrolig sexy kjole, hun så helt nydelig ut og hun har en parfyme som lukter utrolig godt.. Hun var klar, jeg gir henne to kondomer og klar beskjed om att jeg vil ha bilder.

Hun smiler og kysser meg, sier hun elsker meg så går hun. For en opplevelse å se kona gå for og møte en annen. Etter en stund er hun framme ved hotellet til mannen hun skulle møte, jeg får et bilde av låra hennes med teksten " da er jeg framme" og litt seinere et nytt bilde av en hoteldør. Jeg sitter hjemme og tenker på att nå skjer det. Etter 20 minutter får jeg først et bilde og så en film av en mann som ligger og sleiker kona mi, wow så deilig tenker jeg. Så en god stund seinere kommer det to nye bilder, et av en som står mellom beina hennes med kukken i hånda og et bilde av kukken hans på vei inn i henne. Jeg sitter å kjenner på den harde kukken min og venter spent. Det går en liten stund så kommer det siste bilde, det er låra hennes med teksten "da reiser jeg hjem, glad i deg".

 

Når kona kommer hjem går vi på soverommet, hun setter seg over meg og forteller allt. Han hadde kysset henne over alt, så hadde han sleikket henne grundige før hun la han på rygg og sugde han og ba han knulle henne. Han tok henne i misjonær før hun hadde ridde han til det gikk. Jeg kjente på fitta hennes som var ganske så våt og jeg måtte knulle henne, det gikk ikke lang tid før jeg sprutet inni henne.

 

Dette er den første gangen vår og det ble med den ene gangen med den mannen, så får jeg og min kone se om vi kansje ikke finner en annen mann for henne en gang i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...