Gå til innhold

Johan och Johanna i Oslo


Anbefalte innlegg

Sitter på tunnelbanan på väg hem till er och du smsar mig att frun håller på att göra sig klar och samtidigt postar du mig ett dussin bilder på frun i underkläder. Du talar om för mig vad jag ska göra och vad du ska göra. Allt är solklart.

 

Sitter med stora förväntningar då detta par länge har varit min favorit för att de har varit seriösa och i min mening inte visat några misstankar om att avblåsa vår träff då vi har pratat i telefon några gånger.

 

Kommer fram till paret och plingar på dörren. Mannen öppnar och vi hälsar respektfullt på varandra. Båda är ödmjuka inför vad som komma ska. Frun står i badrummet och gör det sista. Mannen som vi kan kalla Johan fråga om jag vill ha något att dricka och ja, det tackar man inte nej till. Johan häller upp en whiskey åt oss båda. Vi sitter i soffan och samtalar lite mellan allt och himmel och jord. Han berättar om deras erfarenhet och jag om mina. Efter några minuter får jag ett sms och det är frun, Johanna kallar vi henne. Hon har sänd mig en mms-bild där hon ligger i deras säng iförd underkläder liggandes på rygg med särade ben. Känner direkt hur det rycker i baguetten där nere. Johan berättar upplägget för mig, vad han önskar och senare märker jag att detta tänder mig också. Johan vill att jag kör Johanna utan kondom och sprutar ut min säd i henne. Han berättar också att hon har p-stav så det är säkra kort.

 

Han säger åt mig, gå in till Johanna så sitter jag kvar här. Jag går in till Johanna och där ligger hon på rygg precis som på bilden hon sände mig. Känner redan nu vilket stånd jag har. Johanna kommer fram till sängkanten krypande på alla fyra och öppnar mina jeans. Hon ser konturerna efter min hårda kuk utanför mina boxer. Plockar fram kuken och ler. Jag tittar upp i taket och känner hur en varm mun omfamnar mitt ollon. Hon tar hela kuken direkt i mun. Slickar sedan från ollonet ner till pungen och upp igen. Känner hur kuken min börjar att pulsera. Hon runkar mig lite lätt och frågar mig sen "Vill du knulla mig?" och jag svarar "Är det inte det jag är här för?" samtidigt som vi båda småler. Jag fuktar mitt ollon och hennes mynning. Riktar min kåta kuk mot Johanna's fitta och låter den glida in. Johanns ger ifrån sig ett högt stön när vi känner hur kuken min tränger in. Tar ett grepp om Johanna's höfter när hon står på alla fyra, dunkar på hennes fitta hårt och djupt så hela kuken går in i varje stöt. Vi byter till missionären och Johan kommer in, nu vill han fota efter att ha hört första ställningen. Jag lägger mig mellan Johanna's ben och kör in min våta kuk i henne.

 

Hon lägger sina ben runtmin midja och vi båda känner hur kuken min allt mer och mer går djupare in i fitta . Hon håller lite lätt i knäväcken och jag börjar knulla henne djupt och fort med kuken min. Johan tar bilder samtidigt som hans fru och jag har sex.Känner nu hur såsen är nära. Börjar att sakta ner tempot och nu kommer skottet, Johanna och jag stönar till och vi känner hur kuken pulserar ut sperman och Johanna himlar med ögonen och tittar upp i taket. Hon älskar verkligen kuk. tar ut kuken och Johan tar en bild på fittan som är fylld med sperma.

 

Efter sexet sätter vi oss tre i soffan, tar något att dricka och samtalar som att vi har känt varandra i många år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...